تاریخ انتشار: 1399/10/29 23:04
کد خبر: 45977

یک مشتری جدید برای مدافع همیشه مصدوم بارسلونا

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد باشگاه میلان به جذب ساموئل اومتیتی از بارسلونا علاقه مند است.
یک مشتری جدید برای مدافع همیشه مصدوم بارسلونا

به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا دیگر از دست مدافع فرانسوی خود خسته شده و نمی خواهد با او ادامه دهد. ساموئل اومتیتی طی فصول گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و از ترکیب تیم کاتالانی دور بوده است؛ موضوعی که نارضایتی سران بلوگرانا را به همراه داشته است.

مدافع فرانسوی تا ژوئن سال 2023 با آبی اناری ها قرارداد دارد اما به نظر می رسد که باید جدایی او در پنجره های نقل و انتقالات بعدی را قطعی تلقی کرد؛ با این وجود با توجه به وضعیت اومتیتی در چند فصل اخیر، قطعاً باشگاه بارسلونا کار بسیار دشواری برای فروش این بازیکن همواره مصدوم خود پیش رو خواهد داشت.

در چند هفته گذشته از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی ساموئل اومتیتی نام برده شد؛ در همین ارتباط گاتزتا دلو اسپورت از یک مشتری جدید برای مدافع فرانسوی نام برده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط منبع ایتالیایی، باشگاه میلان به جذب اومتیتی علاقه نشان داده و قصد دارد این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به خدمت بگیرد اما یک مشکل بزرگ بر سر راه آن ها قرار دارد و آن هم دستمزد سالیانه شش میلیون یورویی این بازیکن محسوب می‌شود؛ با این وجود ممکن است روسونری برای نهایی شدن این انتقال پیشنهاد جذب قرضی این بازیکن را به بلوگرانا ارائه دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adwnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره لیورپول در تابستان راهی بارسا می‌شود