تاریخ انتشار: 1399/10/30 00:06
کد خبر: 45970

داور علیه لیونل مسی چه نوشته است؟

گیل مانزانو، داور دیدار دیشب بیلبائو برابر بارسلونا کانون اخبار امروز فوتبال اسپانیا بوده است.
داور علیه لیونل مسی چه نوشته است؟

فینال سوپرکاپ اسپانیا به بدترین شکل ممکن برای بارسلونا پیش رفت و این تیم در نهایت با قبول شکست 2-3 برابر بیلبائو با این جام وداع کرد. اما شاید عجیب ترین لحطه بازی اخراج دقیقه 120 لیونل مسی بعد از درگیری با بازیکن بیلبائو و خطای شدید روی ویالیبره بود. در ابتدا اخبار حاکی از احتمال محرومیت حتی 12 جلسه ای برای لیونل مسی بود، اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و او احتمالا چهار جلسه محروم خواهد شد. گیل مانزانو، داور این دیدار ابتدا این صحنه را ندید، اما به توصیه اتاق VAR صحنه را بازبینی کرده و حکم به اخراج لیونل مسی داد.

حالا نشریه اسپورت متن نوشته شده از سوی گیل مانزانو در گزارش بعد از بازی را منتشر کرده است. پاراگرافی که بی تردید نقش مهمی در تصیم گیری کمیته انضباطی اسپانیا در خصوص محرومیت لیونل مسی خواهد داشت. جالب اینجاست این اولین کارت قرمز مسی به عنوان بازیکن بارسا بعد از 753 بازی بود.

 

گیل مانزانو در گزارش خود پس از بازی در مورد صنه اخراج نوشت: "در دقیقه 120، لیونل مسی، بازیکن شماره 10 به این علت اخراج شد: ضربه زدن به حریف با بازو و استفاده از نیروی بیش از حد، توپ در جریان بازی بود، اما خیلی نزدیک به این صحنه قرار نداشت."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yog5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک مشتری جدید برای مدافع همیشه مصدوم بارسلونا