تاریخ انتشار: 1399/11/03 21:10
کد خبر: 45777

واکنش سرمربی میلان به یک اتهام بزرگ

استفاده پیولی قصد دارد خیلی سریع از ماریو مانژوکیچ در ترکیب میلان استفاده کند.
 واکنش سرمربی میلان به یک اتهام بزرگ

میلان خیلی زود در بازار زمستانی دیت به کار شد و ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات و باتجربه را به خدمت گرفت. روسونری این هفته در دیداری حساس به مصاف آتالانتا در سری آ خواهد رفت و استفانو پیولی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار مدعی شد ماریو مانژوکیچ مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیمش ندارد. در این فصل  12 پنالتی به سود میلان اعلام شد، اما پیولی مدعی شد تیمش فقط روی کار خود تمرکز خواهد کرد.

استفانو پیولی گفت: "ماریو مانژوکیچ بلافاصله در شرایط مناسبی قرار گرفت. او قبلا در ایتالیا بازی کرده و دارای ذهنیتی مدرن و اروپایی است. او برای جا افتادن در این گروه هیچ مشکلی نداشت و در واقع رویکرد بسیار مثبت بود. مانژوکیچ از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، او مدت زیادی است که بازی نکرده، اما آماده، با انگیزه و مصمم است.

دو راه وجود دارد، یا سه تا چهار هفته از مانژوکیچ استفاده نکم تا به شرایط آرمانی برسد، یا سریع او را در ترکیب قرار می دهم تا به ریتم مورد نظر دست یابد. من راه دوم را انتخاب می کنم، شرایط مانژوکیچ خوب است و فردا نام او در لیست میلان قرار خواهد داشت.

حضور مانژوکیچ کنار زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب؟ من اینگونه فکر می کنم و معتقدم که این نیز یک احتمال خواهد بود. البته ماریو به تازگی به میلان ملحق شده و باید ریتم خود را پیدا کند، اما این نیز یک حالت است.

اعلام 12 پنالتی به سود میلان؟ این به ما مربوط نمی شود و من برای داوران احترام زیادی قائلم. آنها همیشه در اروپا بهترین هستند و ما روی مواردی که دست خودمان است تمرکز خواهیم کرد. ما امسال بیشترین بازی را انجام داده ایم و امیدواریم این روند هر سه روز ادامه داشته باشد، زیرا به اندازه کافی بازیکن داریم. ما فقط روی این موضوع متمرکز شده ایم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adw9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا:در دفاع بی اشتباه عمل کردیم