تاریخ انتشار: 1399/11/04 15:12
کد خبر: 45740

خودداری رونالدو از تبلیغ برای گردشگری عربستان سعودی

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با وجود دریافت یک پیشنهاد مالی قابل توجه از سعودی‌ها حاضر نشده برای صنعت گردشگری این کشور تبلیغ کند.
 خودداری رونالدو از تبلیغ برای گردشگری عربستان سعودی

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد 6 میلیون یورو در سال سازمان گردشگری عربستان سعودی برای تیبلغ درباره پتانسیل‌های گردشگری این کشور را رد کرد.

سازمان گردشگری عربستان سعودی در پروژه‌ای موسوم به «ویزیت سعودی» که از ماه آینده شروع خواهد شد، قصد دارد  جاذبه‌های صنعت گردشگری خود را به دنیا معرفی کند و  در کنار آن شانس خود برای میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی جهان نیز افزایش دهد. در همین راستان این سازمان در نظر دارد از پتانسیل ورزشکاران معروف از جمله کریستیانو رونالدو و محبوبیت آنها بهره ببرد. طبق گزارش نشریه تلگراف انگلیس، رونالدو در صورت پذیرش پیشنهاد سعودی‌ها می‌توانست 6 میلیون یورو در سال درآمد کسب کند، پیشنهادی که مشابه آن به لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین نیز ارائه شده است.

از زمان ماجرای قتل جمال خاشقچی خبرنگار مخالف دولت سعودی در  استانبول، کمپین‌های فراوانی در اعتراض به اعطای میزبانی عربستانی‌ها از تورنمنت‌های ورزشی شکل گرفته چرا که این کشور را به نقض حقوق بشر متهم شده است. به همین دلیل عربستانی‌ها برای تغییر ذهنیت مردم نسبت به این کشور به شهرت و محبوبیت ستاره‌های ورزشی جهان متوسل شده‌اند که رونالدو هم یکی از آنها بود اما او حاضر به انجام چنین کاری نشده است. البته تا این لحظه هنوز هیچ یک از نمایندگان حقوقی رونالدو و مسی درباره پیشنهادهای دریافتی از سوی سعودی‌ها اظهارنظری رسمی انجام نداده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbwpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هری کین به رکورد رونالدو رسید