تاریخ انتشار: 1399/11/05 02:07
کد خبر: 45704

جدایی ستاره دورتموند در تابستان ۲۰۲۱؛ تقریبا غیرممکن

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس مدعی شد جدایی ارلینگ هالند از دورتموند در تابستان پیش رو تقریبا غیر ممکن است.
 جدایی ستاره دورتموند در تابستان ۲۰۲۱؛ تقریبا غیرممکن

تاثیر ارلینگ هالند در باشگاه دورتموند به حدی بوده که او حالا بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شده و از طرف دیگر غول های فوتبال اروپا علاقه زیادی به جذب او نشان داده‌اند. ستاره نروژی شب گذشته نیز با وجود شکست دورتموند مقابل مونشن گلادباخ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا بیش از پیش قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشته باشد.

همین عملکرد فوق‌العاده ارلینگ هالند در ترکیب زنبور ها باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با علاقه غول‌های اروپایی به جذب این بازیکن شنیده شود. در همین ارتباط گفته می‌شود باشگاه‌های بزرگی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و البته رئال مادرید و بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی هستند.

با این حال شرایط اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا باشگاه ها را در وضعیت دشواری قرار داد و از طرف دیگر بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند در تابستان 2022 فعال می شود. بر همین اساس نیز فابریتزیو رومانو خبرنگار اسکای مدعی شده که تا آن زمان جدایی مهاجم نروژی از جمع دورتموندی ها چیزی نزدیک به غیر ممکن است چرا که باشگاه آلمانی برای فروش هالند در این تابستان بیش از 100 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gboo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامبک دورتموند ناقص ماند