تاریخ انتشار: 1399/11/06 00:44
کد خبر: 45654

کومان: پویگ یک مشکل نیست

سرمربی بارسلونا به تجمید از هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و تاکید کرد این بازیکن یک مشکل نیست.
کومان: پویگ یک مشکل نیست

به نقل از آس، بارسلونا یکشنبه در هفته بیستم لالیگا توانست با دو گل الچه را شکست دهد. رونالد کومان پس از بازی گفت: تیم را خیلی متمرکز دیدم. حقیقت دارد که خلق موقعیت برایمان دشوار بود اما حریف از لحاظ دفاعی خیلی خوب عمل کرد. با وجود این که یک بر صفر پیش افتادیم فشار را حفظ کردیم. الچه تنها یک موقعیت گل آشکار داشت که آن هم به خاطر اشتباه ما به آن دست یافت. خوشبختانه مارک آندره تراشتگن در وضعیت عالی به سر می برد. کلید این پیروزی بازی بدون توپ ما بود. باید عملکردمان در زمان توپ ربایی بهتر شود. این پیروزی عادلانه بود. 

سرمربی بارسلونا در مورد تعویض عثمان دمبله اظهار کرد: خیلی ریسکی بازی می کردیم و باید سعی می کردیم توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم. 

سرمربی هلندی در ادامه به گل ریکی پویگ اشاره کرد و گفت: پرش خوبی داشت و به خصوص این که در محوطه جریمه حاضر شد، جایی که ما دوست داریم هافبک هایمان باشند. من این عملکرد ریکی را دوست داشتم. با وجود این که فرصت کمی برای بازی پیدا می کند اما از زمان حضورش در میدان لذت می برد. برای من او یک مشکل نیست. 

کومان درباره پنالتی زنان بارسلونا اظهار کرد: شماره یک مسی است اما از دو پنالتی زن دیگر حرفی نمی زنم. 

سرمربی بارسا در رابطه با شانس قهرمانی شان در لالیگا گفت: نکته کلیدی داشتن تمرکز است که امروز خیلی داشتیم. من تیم را قوی و متمرکز دیدم. 

او در پایان اظهار کرد: در اواخر بازی خیلی خسته تر بودیم. تنها یک اشتباه خیلی بزرگ داشتیم اما در خطوط خیلی خوب بودیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbn55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونالد کومان: والنسیا بهترین خاطره من نیست/باید بیشتر در مقابل دروازه فرصت طلب باشیم