تاریخ انتشار: 1399/11/06 22:44
کد خبر: 45593

بازگشت ارنستو والورده به دنیای مربیگری ممکن است؟

ممکن است ارنستو والورده فصل بعد برای ادامه دوران مربیگری خود راهی فرانسه شود.
بازگشت ارنستو والورده به دنیای مربیگری ممکن است؟

حدود یک سال پیش بود که ارنستو والورده از سمت هدایت بارسلونا برکنار شد و از آن مقطع او روی نیمکت تیمی حضور نیافته است. اما امروز نشریه مارکا شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این سرمربی به عرصه مربیگری را مطرح کرده است. به نظر می رسد ارنستو والورده یکی از نامزدهایی لقب گرفته که مدیران المپیک مارسی برای جایگزینی آندره ویاش بوآش در پایان فصل جاری در نظر گرفته اند.

البته سرمربی اسپانیایی در مورد رفتن به لیگ فرانسه مطئن نیست، می خواهد اطمینان حاصل کند که تیم تحت هدایت او قدرتمند بسته شده و والورده می تواند روی نیمکت مارسی برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند. با توجه به عملکرد ضعیف المپیک مارسی در فصل جاری، این هفته شایعاتی مبنی بر عدم تمایل این باشگاه به همکاری با آندره ویاش بوآش در فصل بعد منتشر شد.

البته در هر صورت این اتفاق در پایان این فصل رخ خواهد داد، زیرا قرارداد سرمربی فعلی مارسی در ژوئن 2021 به پایان می رسد و این باشگاه قصد ندارد تا پایان فصل او را برکنار کند.  ارنستو والورده به خوبی می داند مارسی در شرایط فعلی و با این ترکیب شانس چندانی برای مبارزه با تیم قدرتمندی مانند پاری سن ژرمن برای کسب عنوان قهرمانی را ندارد و تنها در صورتی این پیشنهاد را می پذیرد که مدیران مارسی تیم قدرتمندی را برای فصل بعد آماده کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xexew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره بارسا و گلزنی از روی خط دروازه