تاریخ انتشار: 1399/11/23 10:13
کد خبر: 44840

کومان: داور پنالتی ما را نگرفت

سرمربی هلندی بارسلونا تیمش را مستحق شکست برابر سویا ندانست. او براین باور ست که داور یک پنالتی به سود تیمش نگرفت.

کومان: داور پنالتی ما را نگرفت

به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با دو گل برابر سویا شکست خورد.

رونالد کومان بعد از بازی گفت:من براین باور هستم که شایسته نتیجه ای بهتر از این بودیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این نتیجه عادلانه بود و از همه نظر به سود سویا بود.

او ادامه داد: برابر تیمی بازی کردیم که از نظر بدنی در شرایط خوبی بود. فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم و مهم تر اینکه داور پنالتی ما را نگرفت و به کمک داور ویدئویی هم متوسل نشد. باید این دیدار را به خوبی بررسی کرد. قبل از اینکه دیدار برگشت را برگزار کنیم باید چند دیدار دیگر داشته باشیم. فرصت جبران داریم و نباید امید خود را از دست داد.

کومان درباره بازی ندادن به لینگلت گفت: این تصمیم فنی بود. بازی های زیادی پیش رو داریم و باید بازیکنان در شرایط خوبی باشند. در دیدارهای بعدی به لینگلت نیاز داریم. روی گل اول تنها خط دفاعی مقصر نبود بلکه بازیکنان میانی هم به خوبی پوشش ندادند. در گل دوم هم در آفساید گیری اشتباه کردیم. اومتیتی بازیکن خوبی است اما او هم مثل هر مدافعی اشتباه می کند. شایسته نیست که تنها از او انتقاد کرد. ما با هم پیروز می شویم و باهم هم تن به شکست می دهیم.  هم مقصر هستند.

سرمربی بارسلونا درباره داوری گفت: آن صحنه پنالتی مشکوک بود. همه به من گفتند که داور باید پنالتی اعلام می کرد. بازیکنان سویا هم اشتباه کردند اما آنها در کارهای دفاعی بسیار خوب بودند. سویا تیمی خوب و قوی است.

کومان در پایان درباره تغییرات در تیمش گفت: تیم خوب بازی کرد و دلیلی برای تعویض وجود نداشت. بازیکنان را خسته و ضعیف ندیدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb8ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کومان: مدافعان بارسلونا به خوبی عمل کردند