تاریخ انتشار: 1399/11/23 22:57
کد خبر: 44807

تمجید بن‌ناصر از پیولی و زلاتان

اسماعیل بن ناصر، هافبک میلان، معتقد است که استفانو پیولی، سرمربی این تیم، روحیه تیمی مورد نیاز روسونری را به این تیم آورده است.
 تمجید بن‌ناصر از پیولی و زلاتان

هافبک الجزایری میلان می گوید که باخت 5-0 برابر آتالانتا در سال 2019 برای روسونری نقطه عطفی بوده است.

بن‌ناصر گفت: "پس از آن شکست ما بین خودمان بسیار به مکاشفات روحی پرداختیم و از آن مخمصه بیرون آمدیم. سرمربی می داند که تیم را چطور اداره کند، او با ما بسیار نزدیک است، همیشه از ما می پرسد که آیا خسته شده ایم؟ رو به راهیم یا از این قبیل چیزها...

او با خود آن روحیه تیمی را به جمع ما آورده که شاید پیش از این به اندازه کافی نداشتیم و به ما آموخته تا چطور پیراهن این تیم را به شایستگی بپوشیم."

بن‌ناصر این فصل به دلیل مصدومیت همسترینگ یک ماه و نیم از میادین به دور بود و هافبک میلان اکنون راجع به این تجربه نیز صحبت کرده است. بن ناصر افزود: "این اولین مصدومیت من بود که باعث شد نتوانم برای مدتی طولانی بازی کنم. اما احساس خوبی راجع به بهبودم دارم."

این بازیکن 23 ساله به خاطر تعداد کارت های زرد زیادی که فصل پیش در سری آ دریافت کرده است، معروف است. بن ناصر در 31 بازی 14 بار از داوران اخطار گرفت و با کارت زرد جریمه شد.

او در این باره اضافه کرد: "من خیلی روی نواقصم کار می کنم. کمی زیادی پرخاشگر و خشن بودم. فکر نمی کردم. با راهنمایی های ابراهیموویچ خیلی زود یاد گرفتم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj6ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم