تاریخ انتشار: 1399/11/27 01:59
کد خبر: 44608

دو ستاره یوونتوس مقابل پورتو غایب هستند؟

احتمال غیبت خوان کوادرادو و پائولو دیبالا در مسابقه برابر پورتو وجود دارد.
دو ستاره یوونتوس مقابل پورتو غایب هستند؟

شکست دیشب یوونتوس مقابل ناپولی در سری آ باعث شد شانس این تیم برای فتح دوباره اسکودتو کاهش یابد و حالا هواداران این تیم امیدوار به جبران این نتایج در لیگ قهرمانان هستند. یوونتوس برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه راهی پورتو در پرتغال خواهد شد و حضور دو بازیکن بیانکونری برای این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیشب و در بین نیمه دیدار ناپولی مقابل یوونتوس بود که خوان کوادرادو به دلیل آسیب دیدگی عضلانی از زمین خارج شده و الکس ساندرو جانشین این وینگر کلمبیایی شد. البته غیبت خوان کوادرادو در مقابل پورتو هنوز قطعی نیست و شرایط این بازیکن امروز مجددا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

01564402

همچنین پائولو دیبالا نیز در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش به دور است و شرایط او نیز برای مسابقه با پورتو مشخص نیست. آندره آ پیرلو، سرمربی ایتالیایی و جوان یوونتوس ابراز امیدواری کرد این دو بازیکن روند بهبودی را طی کرده و در بازی های پیش رو بیانکونری را همراهی کنند. یوونتوس سالهاست در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی نرسیده و حتی در فصول اخیر در راهیابی به نیمه نهایی نیز ناکام مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em7d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شادی پس از گل عجیب یونتوسی ها +عکس