تاریخ انتشار: 1399/11/28 17:37
کارل هاینتس رومینیگه:
کد خبر: 44510

به قرارداد مسی خندیدم، رونالدو شگفت زده ام کرد

کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ به افشای قرارداد نجومی لیونل مسی با بارسلونا واکنش جالبی نشان داد.
به قرارداد مسی خندیدم، رونالدو شگفت زده ام کرد

نشریه قدیمی و معتبر "ال موندو" اسپانیا 16 روز پیش در گزارشی اختصاصی که تیتر و عکس اصلی روی جلدش هم به آن اختصاص پیدا کرده بود، به جزئیات مالی آخرین قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا اشاره کرد و مدعی شد که ستاره آرژانتینی از زمان عقد آخرین قراردادش با آبی‌و‌اناری‌ها تا انتهای ماه ژوئن سال جاری است، مجموعاً 555 میلیون و 237 هزار و 619 یورو از بارسلونا دریافت خواهد کرد.

 او پس از عقد قراردادش در سال 2017 تا به امروز 92 درصد این رقم را دریافت کرده است.

01567778

کارل هاینتس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در مورد این قرارداد عجیب و غریب گفت:« وقتی متن افشا شده قرارداد لیونل مسی را دیدم، خنده ام گرفت. باید به مسی برای بستن چنین قرارداد نجومی با بارسا تبریک گفت.

در 10 سال گذشته باشگاه‌ها بسیار به بازیکنان و مدیران برنامه ها بها داده‌اند اما پاندمی کرونا نشان داد که راه را اشتباه رفته ایم. الان بهترین زمان برای قدم به عقب و منطقی تر کردن قراردادهاست؛ هرچند که می دانم اصلا کار ساده ای نیست.

سال 2008 وقتی پلاتینی رئیس یوفا و اینفانتینو مدیر اجرایی بود، نشست هایی داشتیم تا یک سقف دستمزد را برای فوتبالیست ها تعیین کنیم اما به نتیجه نرسیدیم. حالا معتقدم باید قوانین را به سود باشگاه ها اصلاح کرد.»

01564661

شرایط یوونتوس با رونالدو:« وقتی رونالدو از رئال به یوونتوس رفت، کنجکاو بودم ببینم در این تیم چه عملکردی خواهد داشت و معتقدم تا به اینجا خیلی خوب کار کرده است. چند ماه پیش در تورین بودم و با مدیر یوونتوس آندره آ آنیلی نشستی داشتیم. او مرا به بازدید امکانات ورزشی کمپ تیمش برد و من رونالدو را در سالن بدنسازی دیدم. باید صادقانه بگویم که در عمرم کمتر بازیکنی را با چنان بدن آماده ای دیده ام. او 100 درصد خودش را وقف فوتبال کرده و با تمریناتی که دارد، می تواند چند سال دیگر هم در این سطح فوتبال بازی کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmdpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ جالب گیگز به مقایسه مسی و رونالدو

مسی و مصاحبه ای جدید با طعم دلتنگی برای رونالدو
امیدوارم او سریع تر کرونا را شکست دهد