تاریخ انتشار: 1399/11/29 03:28
کد خبر: 44479

پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی‌کنند/ پورتو مانند اتلتیکو ۸ نفره دفاع خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره مصاف با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا و رویکرد تاکتیکی این تیم به شاگردانش هشدار داد.
پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی‌کنند/ پورتو مانند اتلتیکو ۸ نفره دفاع خواهد کرد

آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل پورتو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال، به خبرنگاران گفت: بازی سختی خواهد بود، چون پورتو تیمی است که خوب دفاع می‌کند. آنها تیمی یکدست هستند که مانند اتلتیکومادرید با دو خط چهار نفره دفاع می‌کنند. پس برای گلزنی به این تیم باید صبور باشیم و بی‌محابا حمله نکنیم چون آنها برای ضدحمله زدن بازیکنان خوبی دارند.

پیرلو افزود: لیگ قهرمانان تورنمنت خاصی است و تفاوتش با لیگ‌های داخلی بسیار زیاد است. تیم‌های زیادی به دنبال قهرمانی در اروپا هستند، ولی موفقیت در آن به ذهنیت و آمادگی فیزیکی شما بستگی دارد. ما هم در سطح سایر تیم‌ها هستیم و شاید در این میان سایر تیم‌ها برتری نسبی داشته باشند. اما وقتی مرحله حذفی می‌رسد، دیگر همه تیم‌ها رؤیای رسیدن به قهرمانی پیدا می‌کنند.

سرمربی یوونتوس درباره ترکیب تیمش برای مصاف با پورتو هم گفت: پائولو دیبالا و لئوناردو بونوچی همراه با ما به پرتغال سفر می‌کنند، اما به بازی نخواهند رسید. رمزی اما شانس بازی دارد. آنها همراه با ما سفر می‌کنند، چون می‌خواهند در کنار تیم باشند. موراتا شاید الان در اوج نباشد، اما ما او را می‌شناسیم. گاهی اوقات پیش می‌آید که او روی فرم نباشد.

تیم فوتبال یوونتوس امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان پورتو است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj66w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنسیسائو: یوونتوس را به دردسر خواهیم انداخت/ رونالدو هر لحظه می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند