تاریخ انتشار: 1399/12/07 00:21
کد خبر: 44066

اینیستا: برد ۶-۲ بارسلونا در برنابئو همیشه در یادها خواهد ماند

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، از پیروزی سال 2009 برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به عنوان یکی از بهترین عملکرد های بارسا یاد کرد.
 اینیستا: برد ۶-۲ بارسلونا در برنابئو همیشه در یادها خواهد ماند

آندرس اینیستا بعد از پشت سر گذاشتن 16 سال شگفت‌انگیز در بارسلونا و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با این تیم کاتالانی، نهایتاً در تابستان سال 2018 از جمع آبی اناری ها جدا شد و به ویسل کوبه ژاپن پیوست تا روزهای پایانی فوتبال خود را در قاره آسیا بگذراند.

اینیستا در جدیدترین مصاحبه خود با لالیگا صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او درباره اولین بازی خود در لالیگا گفت: " بدون تردید اولین حضور من در لالیگا یکی از مهمترین اتفاقات دوران فوتبال من به حساب می آمد. بسیار خاص است که بتوانید در لالیگا اولین بازی خود را انجام دهید. از طرفی کسب اولین قهرمانی در لالیگا نیز اتفاق بسیار ویژه ای بود. به یاد می آورم که در دیدار مقابل لوانته قهرمانی ما قطعی شد. ما ستاره‌هایی نظیر دکو، رونالدینیو و اتوئو را در اختیار داشتیم و سرمربی مان نیز فرانک رایکارد بود."

بهترین برد با بارسلونا: " به عقیده من در دیداری که مقابل رئال مادرید با نتیجه 6-2 به پیروزی رسیدیم عملکرد فوق العاده ای ارائه دادیم علی الخصوص به دلیل اینکه بازی در برنابئو بود. فکر می کنم این مسابقه همیشه در یاد بارسایی ها باقی خواهد ماند. سال 2009 برای ما، باشگاه و به طور کلی فوتبال بسیار تاریخی و شگفت انگیز بود. ما به اولین تیمی تبدیل شدیم که به شش گانه دست یافتیم و این دشواری کار را نشان می دهد."

آخرین بازی با پیراهن بارسا: " به عقیده من این ویژه ترین بازی من در لباس بارسلونا بود؛ جایی که در استادیوم خودم و در حضور هوادارانم به میدان رفتم. بعد از ورود من به زمین و حتی پس از آن احساسات متفاوتی را تجربه کردم فکر می‌کنم که این یک خداحافظی بزرگ و شگفت انگیز بود."

پدری گونزالس: " مشخصا بازیکن با استعداد و خوبی محسوب می‌شود و قطعاً در مکان درستی برای پیشرفت قرار گرفته است. باید آرامش خود را حفظ کند و از طرفداران نیز درخواست می‌کنم که فشار بیش از حد به او وارد نکنند. هنگامی که به میدان می رود مثل 18 ساله ها نیست اما در عین حال برایش مهم خواهد بود که به پیشرفت کردن ادامه دهد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re8db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای جنجالی یک رئالی: مسی برخلاف تصور شخصیت فریبنده‌ای دارد/رونالدو مغرور اما انسان است