تاریخ انتشار: 1399/12/11 00:53
کد خبر: 43823

نمایش فوق العاده ستاره ایرانی مقابل شاختار دونتسک

خستگی در ساق پای ستاره جوان ایرانی زوریا لوهانسک دیده نمی‌شد و او در ثانیه‌های پایانی دیدار با شاختار برتری تیمش را رقم زد.
نمایش فوق العاده ستاره ایرانی مقابل شاختار دونتسک

در ادامه بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را در ترکیب و شهاب زاهدی را برخلاف مسابقه اخیرش در جمع نفرات اصلی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم الیمپیسکی با شاختار دونتسک دیدار کرد.

اللهیار صیادمنش که برای چهارمین مسابقه پیاپی جایگاه ثابتی در جمع نفرات اصلی زوریا لوهانسک به دست آورده و توانسته بود نمایش خوبی ارائه کند، امشب هم فوق‌العاده ظاهر شد و در دیدار بزرگ مقابل شاختار دونتسک کار بزرگی انجام داد.

این مسابقه در شرایطی با تساوی بدون گل رو به پایان بود که شاختار دونتسک عملکرد بهتری ارائه داده و دو برابر زوریا لوهانسک حمله داشت و ضربات داخل چارچوب آنها به ۱۰ رسیده بود، اما در نهایت روی نبوغ و خلاقیت اللهیار صیادمنش ورق به سود زوریا برگشت.

با وجود اینکه زوریا لوهانسک از دقیقه ۷۳ شهاب زاهدی، زننده گل سه امتیازی هفته قبل را به ترکیب اضافه کرد تا شکل هجومی‌تری بگیرد، اما اخراج جونینهو مدافع چپ این تیم در دقیقه ۷۹ موجب شد تا کارشان سخت‌تر شود و فشار بیشتری توسط مهاجمان شاختار دونتسک روی دروازه خود ببینند.

شاختار دونتسک رده دومی در لحظات پایانی مسابقه سراسر حمله بود و در وقت‌های تلف شده برای زدن گل برتری تلاش می‌کرد تا رقابت در صدر جدول لیگ برتر اوکراین با دینامو کیف را حفظ کند، اما فرار دیدنی صیادمنش سرنوشت را تغییر کرد و برد را به سود زوریا لوهانسک رقم زد.

در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه، صیادمنش در مقابل محوطه جریمه خودی صاحب توپ شد، به جناح راست رفت و با خستگی‌ناپذیری و سرعت چشم‌نواز و دریبل‌های دیدنی‌اش چهار مدافع حریف را جای گذاشت و تا محوطه جریمه شاختار دونتسک پیش رفت که در نهایت ارسال کوتاه او به دهانه دروازه را دِمیترو ایوانیسِنیا تبدیل به گل کرد.

زوریا لوهانسک که در این مسابقه خارج از خانه شانس اندکی برای کسب پیروزی با وجود ۱۰ نفره شدن داشت، روی حرکت تماشایی مهاجم سابق استقلال به ششمین پیروزی متوالی در لیگ برتر اوکراین رسید تا ۲۹ امتیازی شود و به رده سوم جدول صعود کند.

اللهیار در شرایطی این پاس گل را داد که پیش از این هم در لیگ برتر اوکراین دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و همچنین در دیدار حساس لیگ اروپا مقابل لستر سیتی انگلیس یک گل زده بود، اما پاس گلی که امشب مقابل شاختار دونتسک ثبت کرد، تماشایی و خیره کننده بود؛ طوری که خود او هم پس از ورود توپ دروازه شاختار ناباورانه صحنه را نگاه می‌کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbo9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 اللهیار در ۷۲ ساعت دبل کرد؛سرقت یک گل با ارزش از اللهیار!