تاریخ انتشار: 1399/12/13 01:45
کد خبر: 43674

تلاش عجیب نیمار؛ پای بارسلونا در میان است!

نیمار قصد دارد به هر ترتیبی خود را به دیدار مقابل بارسلونا برساند.
 تلاش عجیب نیمار؛ پای بارسلونا در میان است!

نیمار، ستاره گرانقیمت و برزیلی در جریان دیدار تیمش در رقابت های کوپا فرانسه مقابل کان آسیب دید و مدتی از میادین دور ماند. از آن زمان، نیمار چندین مسابقه از جمله بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حالا اخبار حاکی از احتمال بازگشت زودهنگام این ستاره برزیلی به میادین است.

اما LE10SPORT در گزارشی مدعی شد نیمار به شدت در تلاش برای طی کردن روند مصدومیت و بازگشت به ترکیب است. این ستاره 28 ساله تمرینات فشرده ای انجام داده و همچنین از رژیم غذایی خاص و جدیدی برای ترمیم هر چه سریع تر بافت های عضلانی خود بهره گرفته است. نیمار همچنین برای کمک به بهبود عضلات با سرعت بیشتر از ماسک اکسیژن استفاده کرده است. او اخیرا تصویری از خود با استفاده از این ماسک در اینستاگرام منتشر کرده و به نظر از انگیزه بالایی برای رسیدن به بازی های پیش روی تیمش برخوردار است.

البته هنوز خبری رسمی درباره روند آسیب دیدگی نیمار وجود نداشته است. اما احتمال کمی مبنی بر حضور او در دیدار برگشت مقابل بارسلونا در هفته آینده وجود دارد. نیمار از زمان جدایی از بارسا و انتقال به فرانسه هنوز مقابل تیم سابق خود بازی نکرده و با حضور در ترکیب پاری سن ژرمن در دیدار برگشت می خواهد یک بار دیگر ارزش های خود را به این باشگاه ثابت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2777jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش جالب نیمار به پنالتی بارسلونا (عکس)