تاریخ انتشار: 1399/12/15 00:07
کد خبر: 43559

پوگبا اگر می‌خواهد در منچستریونایتد بماند باید بهتر شود

نانی، ستاره سابق منچستریونایتد، با زیر سوال بردن نگرش پل پوگبا، هافبک فرانسوی این تیم، گفت که او برای ماندن در اولدترافورد باید پیشرفت کند.
 پوگبا اگر می‌خواهد در منچستریونایتد بماند باید بهتر شود

پل پوگبا از زمانی که در سال 2016 از یوونتوس دوباره به منچستریونایتد پیوست، برای یافتن فرم و آمادگی ایده آل همیشه در تقلا بوده و فصل 21-2020 نیز فصل سخت و طاقت فرسای دیگری برای هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از آب درآمد و او هنوز نتوانسته ثابت کند که ارزش مبلغ 107 میلیون یورویی قراردادش را دارد.

پوگبا که به همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه نیز شده است، در حال حاضر به دلیل مصدومیت ماهیچه ران از میادین دور است.

در ماه های اخیر شایعات زیادی مبنی بر رفتن پوگبا از اولدترافورد به گوش می رسید و نانی معتقد است که او اگر نتواند ارزش خود را در یونایتد اثبات کند، همان بهتر که از این تیم برود.

نانی گفت: "در حال حاضر من او را به عنوان یکی از بازیکنان مهم منچستریونایتد می بینم. اما نمی دانم او چه چیزی در ذهن دارد. اینکه می خواهد برود یا اینکه این اخبار باعث شده که او در ذهنش مشکلاتی داشته باشد.

نمی دانم که او به تمامی روی یونایتد، مسابقاتی که دارند و گل های این تیم تمرکز کرده یا نه.

من او را وقتی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد دیده بودم و بعد او برگشت و شروع به بازی کرد و عملکرد او بهبود یافت. داشت خوب کار می کرد.

او داشت به تیم کمک می کرد اما ما می دانیم که پوگبا می تواند خیلی بهتر از اینها کار کند. او می تواند خیلی بهتر از اینها باشد چرا که در پست خودش بازیکن تراز اولی است. او از همه کیفیت و قدرتش استفاده نمی کند.

اما اگر او می خواهد که در این باشگاه بماند قطعا باید خیلی زود نمایش خیلی بهتری را ارائه دهد. او باید اعتماد به نفس و بازی خود را بهتر کند و سعی کند تا به تیم از طریقی که می تواند، کمک کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqqbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم‌ملی مشتری ندارد!