تاریخ انتشار: 1399/12/17 22:34
کد خبر: 43393

بنزما: ما می توانیم بیشتر گل بزنیم

کریم بنزما تساوی رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید را عادلانه می داند.

رئال مادرید در شبی که فاصله ای با شکست در دربی برابر اتلتیکو نداشت، با تک گل دقایق پایانی کریم بنزما در نهایت به یک امتیاز دست یافت. ستاره فرانسوی رئال مادرید در پایان بازی مدعی شد هر یک از تیم ها یک نیمه بهتر بازی کرده اند و کسب یک امتیاز راضی کننده است.

کریم بنزما گفت: "دیداری دشوار برابر یک تیم باکیفیت پیش رو داشتیم و من فکر می کنم عملکرد خوبی در این بازی ارائه دادیم. من فکر می کنم نیمه اول متعلق به آنها و نیمه دوم برای ما بود و در کل امتیاز مناسبی از این دیدار دشت کردیم. کمی ناراحت و عصبانی هستم زیرا چند دقیقه قبل از گلزنی نیز می توانستم دروازه اتلتیکومادرید را باز کنم و دروازه بان حریف عکس العمل های خوبی نشان داد. ما همچنان می توانیم به گزینه قهرمانی در لالیگا فکر کنیم.

صحنه مشکوک نیمه اول؟  من چیزی ندیدم، اما فکر می کنم بازیکن حریف توپ را با بازو لمس کرد. وقتی داور صحنه را بازبینی می کند یعنی پنالتی است. اما ما باید آرامش و خونسردی خود را حفظ می کردیم و در پایان توانستیم به گل تساوی برسیم.

آمار ضعیف گلزنی رئال مادرید؟ نمی دانم آیا اینگونه است یا خیر، اما ما می توانیم بیشتر گل بزنیم، زیرا همیشه موقعیت داریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xeegq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله دوباره سرمربی فرانسه به کریم بنزما!