تاریخ انتشار: 1399/12/19 22:10
کد خبر: 43263

زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان

به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با میلان تمدید خواهد کرد.
 زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان

در زمستان گذشته و بعد از اتمام قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی، او دوباره به فوتبال اروپا و میلان بازگشت. فوق ستاره سوئدی در 39 سالگی نیز کاملا آماده نشان می دهد و هیچ نشانه ای از کندی در بازی او دیده نمی شود.

فوق ستاره سوئدی اکنون در آستانه 40 سالگی هم در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد و به جرأت می‌توان از او به عنوان یکی از مهم ترین دلایل حضور میلان در بالای جدول سری آ در فصل جاری رقابت‌ها یاد کرد. زلاتان ابراهیموویچ با وجود اینکه چند مسابقه این فصل را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا از دست داده اما اکنون با 14 گل زده چهارمین گلزن برتر سری آ محسوب می شود.

همین درخشش فوق العاده زلاتان باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد او با روسونری مطرح شود. همچنین به نظر می‌رسد که خود او نیز تمایل زیادی دارد که به کارش در میلان ادامه دهد چرا که طی روزهای اخیر در مصاحبه ای تایید کرد که اگر باشگاه بخواهد با آن ها تمدید می کند.

در همین ارتباط کوریره دلا سرا مدعی شده که تمام توافقات لازم برای تمدید قرارداد یک ساله زلاتان ابراهیموویچ با میلان صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی این مسئله رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. همچنین در صورت رقم خوردن این اتفاق زلاتان سال آینده هفت میلیون یورو حقوق دریافت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqqzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زلاتان رکورد‌دار و مصدوم شد

 در میلان هر روز چیز جدیدی به گوش‌مان می‌رسد
زلاتان: درباره تمدید قرارداد پیولی چیزی نمی‌دانستم