تاریخ انتشار: 1399/12/19 22:44
ریوالدو:
کد خبر: 43259

بازگشت بارسا مقابل PSG؟ غیر ممکن است

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، بازگشت این تیم در مقابل پاری سن ژرمن را اتفاقی غیرممکن تلقی می کند.
بازگشت بارسا مقابل PSG؟ غیر ممکن است

 هفته پیش بود که بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف پاری سن ژرمن رفت و در حالی که با توجه به غیبت نیمار و دی ماریا، بسیاری شانس تیم رونالد کومان را برای پیروزی بیشتر می دانستند اما این PSG بود که با درخشش فوق ستاره فرانسوی خود یعنی کیلیان امباپه با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا بخش زیادی از را صعود را در مسابقه رفت طی کرده باشد.

با این وجود عملکرد فوق‌العاده بارسلونا طی هفته‌های گذشته که باعث شده آنها به فینال رقابت های کوپا دل ری راه پیدا کنند و از طرف دیگر نزدیک شدن به صدر جدول لالیگا باعث شده که کمی امیدواری در رابطه با احتمال بازگشت تیم رونالد کومان در پارک دو پرنس و رقم زدن یک شگفتی در لیگ قهرمانان اروپا به وجود بیاید.

اما ریوالدو معتقد است که زدن چهار گل در پارک دو پرنس توسط بارسلونا امری غیر ممکن تلقی می‌شود. اسطوره باشگاه کاتالانی در این باره گفت: " من نمی توانم تصور کنم که بارسلونا بتواند یک بازگشت را رقم بزند. من حتی نمی دانم که آیا خود بازیکنان هم به رقم خوردن چنین اتفاقی اعتقاد دارند یا خیر. فکر می‌کنم برای بارسلونا غیر ممکن است که چهار گل به پاری‌سن‌ژرمن بزند.

من واقعاً انتظار نداشتم که در بازی رفت و در غیاب نیمار و آنخل دی ماریا چنین اختلافی بین PSG و بارسلونا وجود داشته باشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqqo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پنالتی بارسا مقابل پی اس جی درست بود؟ (عکس)