تاریخ انتشار: 1399/12/24 22:03
کد خبر: 42931

شبی پر حادثه برای کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی برابر کالیاری شبی پرحادثه را سپری کرده است.
شبی پر حادثه برای کریس رونالدو

بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان با شکست برابر پورتو، انتقادات از کریستیانو رونالدو شدت گرفته و این ستاره 36 ساله و پرتغالی در مظان اتهام قرار گرفته بود. رونالدو در سه فصل اخیر نتوانسته باعث صعود بیانکونری به مراحل پایانی لیگ قهرمانان شود و برخی پروژه جذب او برای کسب موفقیت در اروپا را شکست خورده تلقی می کنند.

اما کریستیانو رونالدو امشب برابر کالیاری عملکرد درخشانی داشت و در همان نیمه اول سه بار دروازه این تیم را باز کرد تا پاسخ محکمی به این انتقادات هفته های اخیر بدهد. اما تصاویر نشان می دهد کریستیانو رونالدو خوش شانس بوده که در دقایق ابتدایی و بعد از زدن گل اول برابر کالیاری اخراج نشده است.

در دقیقه 13 و روی ارسال یک توپ بود که کریستیانو رونالدو برای ضربه زدن اقدام کرد، اما دروازه بان کالیاری خروج کرده و توپ را دفع کرد. کریستیانو رونالدو روی هوا قادر به حفظ تعادل خود نبود و کف پای او با نهایت شدت به صورت دروازه بان کالیاری برخورد کرد. شدت ضربه به‌قدری بود که به نظر می رسید کریستیانو رونالدو مستوجب دریافت کارت قرمز باشد، اما داور به دادن کارت زرد بسنده کرد تا ستاره پرتغالی در ادامه دو بار دیگر دروازه کالیاری را باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dj9rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ستاره پرتغالی به انتقادات