تاریخ انتشار: 1399/12/24 23:33
کد خبر: 42921

مورینیو: داوران مصاحبه نمی کنند؟ حیف!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از عملکرد داور در بازی با آرسنال راضی نیست.
 مورینیو: داوران مصاحبه نمی کنند؟ حیف!

در نیمه دوم دربی لندن هم اریک لاملا از زمین اخراج شد و هم یک پنالتی به سود آرسنال اعلام شد تا همه چیز علیه تاتنهام پیش رفته و این تیم مغلوب شود. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه اسپرز در پایان بازی به طعنه ابراز تاسف کرد که داوران مصاحبه نکرده و در واقع در مورد عملکرد خود توضیح نمی دهند.

ژوزه مورینیو، گفت: "آیا بعد از بازی داوران مصاحبه نمی کنند؟ چه حیف. من فکر می کنم که ما در نیمه اول واقعا بد بازی کردیم و نتیجه 1-1 انعکاس منصفانه اتفاقات نیمه اول نبود. ما انرژی و توان کافی نداشته، به اندازه کافی پرس نکردیم و نتوانستیم فوتبالی هجومی ارائه دادیم. در نیمه اول واقعا ضعیف بازی کردیم.

در نیمه دوم از فضای لازم برای حمله کردن برخوردار بودیم و این کار را نیز انجام دادیم. اما در ادامه اینجا یک سوال پیش می آید که البته یافتن جواب این سوال غیرممکن است، زیرا با مایکل الیور و پل تیرنی صحبت نمی کنند.

اگر بازیکن بزرگی باشید برای تاتنهام بازی می کنید. من نمی خواهم از بازیکن A یا B نام ببرم، زیرا ما به صورت فردی به داستان نمی پردازیم، اما همه امروز ضعیف بودیم. گرت بیل و تانگی اندومبله در این بازی باید با انرژی بیشتری بازی می کردند و ما به آنها احتیاج داشتیم. ما باید بیشتر پرس کرده و با شدت بیشتری در میدان حاضر شویم. دله آلی تمایل فراوانی به حضور در ترکیب داشت و در آخرین مسابقه نیز 90 دقیقه کامل بازی نکرده بود. او تازه سرحال و درک خوبی در میدان با هری کین از خود نشان داد.

مصدومیت سون هیونگ مین؟ این فوتبال است و من نمی دانم سون چه مدت از میادین دور خواهد بود. من در آخرین مسابقه 30 دقیقه به او استراحت دادم، اما به هر حال سون 60 دقیقه بازی کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xeo6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تاتنهام: گرت بیل نمی تواند ۹۰ دقیقه بازی کند