تاریخ انتشار: 1399/12/25 23:57
کد خبر: 42852

رونالدو: نمی‌توانم به کم قانع باشم/ با انگیزه کسب موفقیت‌های بیشتر زنده‌ام

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر بر انگیزه خود برای کسب افتخارات بیشتر تأکید کرد.
 رونالدو: نمی‌توانم به کم قانع باشم/ با انگیزه کسب موفقیت‌های بیشتر زنده‌ام

کریستیانو رونالدو جدید با انتشار پیامی جدید در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بار دیگر به انگیزه تمام نشدنی‌اش برای گلزنی و کسب جام و افتخارات گوناگون تأکید کرد.

رونالدو که به خاطر نمایشش در شب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت، شب گذشته (یکشنبه) پس از هت‌تریک برابر کالیاری در هفته بیست‌و‌هفتم سری A پیامی برای به رسمیت شناختن رکورد جدیدش (به عنوان دارنده بیشترین گل در بازی‌های رسمی) منتشر کرد. اما او امشب با پیامی جدید تأکید کرد که هیچ رکورد و افتخاری نمی‌تواند او را از کسب افتخارات بعدی اشباع کند. او همچنین به هم‌تیمی‌های خود و هواداران یوونتوس برای کسب دو جام باقی مانده در رقابت‌های داخلی فوتبال ایتالیا امید دارد.

رونالدو نوشت: هنوز کلی چیز برای کسب کردن باقی مانده است و من باور دارم که ما در کنار هم می‌توانیم از پس بردن آنها برآییم. گل‌ها بخشی حیاتی از شخصیت من هستند. من نمی‌توانم به کم قانع باشم و دست از تلاش برای کسب موفقیت‌های بیشتر بردارم. بی‌صبرانه منتظر رکوردی دیگر هستم.

رونالدو در ادامه پیامش نوشت: من همیشه به دنبال کسب افتخارات بیشتر و بیشتر هستم و فکر می‌کنم که به همین دلیل هم هست که مردم گاهی اوقات می‌گویند که من واقعاً پرانرژی هستم و هرگز متوقف نمی‌شوم. شاید این درست باشد اما این همان بخش حیاتی است که مرا زنده نگه می‌دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gkdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آندره آ پیرلو: رونالدو در زمین پاسخ می دهد