تاریخ انتشار: 1399/12/26 21:01
کد خبر: 42796

رودیگر: سوارز مهاجمی در کلاس جهانی است

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی تمایلی به صحبت در مورد تمدید قرارداد ندارد.
 رودیگر: سوارز مهاجمی در کلاس جهانی است

 با ورود توماس توخل اوضاع برای آنتونی رودیگر در باشگاه چلسی بهتر شده و دیگر کمتر اخباری در مورد جدایی این مدافع آلمانی شنیده می شود. در نشست خبری دیدار فردا شب برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان، آنتونی رودیگر در مورد این مسابقه و رویارویی با لوییس سوارز صحبت کرده است.

آنتونی رودیگر گفت: "وقتی در چنین دیداری به زمین می رویم باید بدانیم هنوز کارمان برای صعود تمام نشده و باید بیشتر تلاش بکنیم. بی تردید نباید آرام باشیم و برای نتیجه ای مانند تساوی 1-1 بازی کنیم. این بالاترین سطح فوتبال است و ما باید با تمام توان تلاش بکنیم.

رویارویی با لوییس سوارز انگیزه مضاعفی به من نمی دهد. سوارز از نشان تیم خود دفاع می کند و من نیز از تیم خودم. بدون حس فشار یا انتقام وارد میدان شده و فقط روی اهداف تیمم متمرکز شده ام و هدف ما بردن و صعود از این مرحله است. لوییس سوارز یک بازیکن در کلاس جهانی و مهاجم بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی جنگجو و با قدرت بدنی بالا محسوب می شود.

احتمال تمدید قرارداد با چلسی؟ همه افراد حاضر در باشگاه می دانند که من چقدر چلسی را دوست دارم، اما در پایان این امر به افراد دیگر بستگی دارد. اما من در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی های چلسی و اهداف تیمی گذاشته ام. در ابتدای فصل که همه چیز مطابق راه من پیش نرفت نیز من همیشه مثل و حالا آرام بودم. در نهایت این من نیستم که باید به خودم پیشنهاد تمدید قرارداد بدهم. من چلسی را دوست دارم و این باشگاه همیشه اولویت شماره یک من خواهد بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455r7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبیها  مدافع ملی پوش قرمز را به خدمت گرفتند