تاریخ انتشار: 1399/12/26 21:46
کد خبر: 42794

پدیده ای زشت در قلب اسپانیا؛درگیری شدید هواداران رئال و اتلتیکومادرید

هواداران متعصب رئال مادرید و اتلتیکومادرید چند روز قبل به شدت با یکدیگر درگیر شده اند.
 پدیده ای زشت در قلب اسپانیا؛درگیری شدید هواداران رئال و اتلتیکومادرید

در سال های اخیر و در بسیاری از کشورهای اروپایی شاهد قرار گذاشتن گروهی از جوانان برای کتک کاری در یک منطقه خاص بوده ایم. این کار ابتدا بیشتر در روسیه دیده می شد، اما حالا به نظر می رسد در برخی دیگر از نقاط اروپا نیز گسترش یافته و پای فوتبال نیز به این درگیری ها کشیده شده است.

نشریه ABC در گزارشی مدعی شد هفته گذشته گروه اولترا سور (هواداران متعصب رئال مادرید) و فرنته اتلتیکو (هواداران دوآتشه اتلتیکومادرید) با هم قرار درگیری گذاشته اند. از هر طرف 10 نفر در این کتک کاری شرکت داشته و استفاده از سلاح نیز ممنوع بوده است. در واقع طرفین تنها با مشت و لگد به جان یکدیگر افتاده و با هم درگیر شده اند.

قانون این کتک کاری اینگونه است که زمانی برنده معلوم می شود که هر 10 عضو یک گروه حداقل یک بار به زمین افتاده باشند. بر طبق اخبار در نهایت این هواداران رئال مادرید بوده اند که فاتح این کتک کاری شده اند.

بعد از انتشار تصاویری از درگیری، پلیس پایتخت اسپانیا در روزهای اخیر در تلاش برای شماسایی این افراد و دستگیری آنها بوده است. رئال مادرید و اتلتیکومادرید دو قدرت سنتی پایتخت اسپانیا محسوب می شود که البته کلکسیون افتخارات سفیدپوشان خیلی نگین تر از روخی بلانکوس است. به نظر می رسد این پدیده زشت در اسپانیا نیز رو به افزایش بوده و حالا هواداران دو تیم بزرگ مادرید را نیز به جان هم انداخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yojgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 مروری بر تاریخ دربی مادرید/رئال مادرید و اتلتیکو همیشه هم دشمن نبوده اند!