تاریخ انتشار: 1399/12/28 11:54
کد خبر: 42683

بارسلونا برای جذب سرخیو آگوئرو رقیب پیدا کرد

به نظر می رسد که چلسی نیز شرایط جذب سرخیو آگوئرو را بررسی می کند.
 بارسلونا برای جذب سرخیو آگوئرو رقیب پیدا کرد

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر سیتی یعنی سرخیو آگوئرو آخرین ماه های حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند و از طرف دیگر هیچ نشانه ای در رابطه با تمدید قرارداد او مشاهده نمی شود.

مهاجم آرژانتینی طی ماه های گذشته دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و اخیراً به کرونا نیز مبتلا شد. در واقع بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که به طور قطع راه سرخیو آگوئرو و منچستر سیتی بعد از 10 فصل به جدایی ختم خواهد شد.

از طرف دیگر به نظر می رسد که بارسلونا جدی ترین مشتری این بازیکن محسوب می‌شود و حتی طی روزهای اخیر گفته شد که برخی توافقات برای انتقال سرخیو آگوئرو به نوکمپ شکل گرفته و رئیس جدید بلوگرانا یعنی خوان لاپورتا قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ اتفاقی که می تواند به ماندن لیونل مسی در بارسا نیز کمک کند چرا که این دو نفر از رابطه فوق العاده ای با یکدیگر برخوردار هستند.

با این حال نشریه دیلی میل انگلیس ادعای جدیدی را در رابطه با سرخیو آگوئرو مطرح کرده است. بر این اساس باشگاه چلسی نیز به جمع مشتریان مهاجم آرژانتینی اضافه شده و قصد دارد او را به خدمت بگیرد. تیمو ورنر، مهاجم آلمانی آبی‌ها، که در تابستان اخیر به خدمت گرفته شد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این امکان وجود دارد که آگوئرو برای تقویت خط حمله تیم توماس توخل راهی استمفوردبریج شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqoo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفع مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا