تاریخ انتشار: 1399/12/30 09:31
پس از ناکامی‌های اخیر سرمربی پرتغالی؛
کد خبر: 42568

هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو

آینده ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، پس از ناکامی های اخیر و به خصوص حذف برابر دینامو زاگرب در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا با تردیدهایی مواجه شده است.
هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو

حذف تاتنهام در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به دست دینامو زاگرب آینده ژوزه مورینیو در تاتنهام را با پرسش هایی رو به رو کرده است. اما برای باشگاه شمال لندنی اخراج مورینیو به این آسانی ها نخواهد بود.

با توجه به اینکه مورینیو یکی از بالاترین دستمزدها د رلیگ برتر را دریافت می کند و همچنین قراردادی دارد که تازه در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد، اخراج مورینیو موضوعی است که تاتنهام باید خیلی دقیق و محتاطانه درباره پیامدهای اقتصادی آن فکر کند.

گزارش شده است که در قرارداد مورینیو و تاتنهام از سوی هیچ کدام از دو طرف بندی برای فسخ قرارداد گنجانده نشده و این به آن معنا است که اگر دو طرف با هم بر سر جدایی توافق نداشته باشند، خلاصی از سرمربی پرتغالی خرجی نجومی روی دست تاتنهام خواهد گذاشت.

مورینیو همیشه وقتی کار به تسویه حساب و پرداخت حق و حقوق می رسد، یه سختی بر سر مواضع خود می ایستد و از قدرت چانه زنی بالایی دراین زمینه برخوردادر است> می توانید از رئال مادرید بپرسید!

مبلغی که تاتنهام باید در صورت تصمیم بر اخراج مورینیو به او بپردازد می تواند به رقم 40 میلیون یورو برسد.

به رغم شروع قدرتمند فصل، اوضاع برای تاتنهام و مورینیو اکنون بسیار بهم ریخته است و حذف برابر دینامو زاگرب آن هم در حالی که در دیدار رفت 2-0 پیروز شده بودند، اوضاع را از قبل هم بدتر می کند.

صعود به چمپیونزلیگ هدف اصلی تاتنهام دراین فصل بود و قهرمانی در لیگ اروپا یکی از راه های رسیدن به این مقصود بود، مخصوصا که تاتنهام اکنون در رده هشتم جدول لیگ برتر است و شش امتیاز با تیم چهارم فاصله دارد.

همچنین زمزمه هایی از نارضایتی در رختکن تاتنهام به گوش می رسد و مورینیو نیز پس از شکست دیشب اصلا در سرزنش بازیکنانش و بروز ناامیدی و یاسی که بابت نمایش ضعیف آنها احساس کرده بود، کم نگذاشت.

مورینیو پس از پایان مسابقه گفت: "به نظر نمی رسید که تیم من در مسابقه مهمی بازی می کنند. اگر برای هر کدام از آنها این بازی مهم نبود، برای من به خاطر احترامی که برای حرفه و سابقه خودم قائلم، مهم بود. من بابت تفاوتی که بین نگرش یک تیم با دیگری وجود داشت مایوس و ناامید شده ام.

من متاسفم که تیم من نتوانست آنچه که لازم بود را در این بازی ارائه دهد. من احساس می کنم که نه تنها اصول فوتبال که اصول اولیه زندگی، که احترام به شغلمان و تلاش کردن تا سر حد امکان است _در این بازی زیر سوال رفته-"

مورینیو و تاتنهام شانس دیگری برای رستگاری دارند؛ تاتنهام در فینال کارابائو کاپ با منچسترسیتی رو به رو می شود و در صورتی که بتواند سیتیزن ها را شکست دهد، به اولین جام این باشگاه از سال 2008 به بعد خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkogr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو: چرا سیتی این هفته بازی نمی کند؟