تاریخ انتشار: 1399/12/30 12:51
کد خبر: 42556

ستاره های بارسلونا به سرمربی هلندی چراغ سبز خود را نشان دادند

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا از حمایت کامل بازیکنان حاضر در رختکن برخوردار است.
ستاره های بارسلونا به سرمربی هلندی چراغ سبز خود را نشان دادند

 گرچه در مورد آینده رونالد کومان پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا تردیدهایی ایجاد شده، اما بازیکنان بارسلونا به حمایت از این سرمربی پرداخته و معتقدند رونالد کومان لایق است فصل بعد هم هدایت این باشگاه را به عهده داشته باشد. سبک مدیریت و کار سرمربی هلندی و رابطه او بازیکنان مهم بارسا و همچنین تلاش برای استفاده از بازیکنان جوان تیم دوم، باعث حمایت یکپارچه ستاره های رختکن از رونالد کومان شده است.

طبق ادعای نشریه اسپورت، رونالد کومان رابطه خوبی با بازیکنان داشته و به عنوان مثال وقتی کسی مصدوم می شود، سرمربی هلندی دائمی با او در تماس بوده و از بازیکنان آسیب دیده حمایت می کند و این رفتار باعث دلگرمی آنها شده است. همچنین کومان در مقابل رسانه ها نیز معمولا از بازیکنان دفاع کرده و اجازه نمی دهد آنها مورد انتقادات شدید قرار بگیرند.

بارسلونا هفته گذشته علیرغم ارائه نمایشی خوب در لیگ قهرمانان و در خانه پاری سن ژرمن در مجموع مقابل این تیم مغلوب شده و با این تورنمنت وداع کرد. اما بلوگرانا به فینال رقابت های کوپا دل ری راه یافته و در لالیگا نیز با اختلاف چهار امتیازی پشت سر اتلتیکومادرید در رتبه دوم جدول قرار دارد. در صورت کسب موفقیت در جام های داخلی می توان کارنامه رونالد کومان در اولین فصل حضور در نوکمپ را خوب توصیف کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emkla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی آسان بارسلونا برای سبقت از رئال مادرید با گل‌های مسی/ لئو به رکورد ژاوی رسید