تاریخ انتشار: 1399/12/30 17:26
کد خبر: 42544

واکنش ریوالدو به شایعه بازگشت رونالدو به رئال

اسطوره برزیلی بارسا از موافقان بازگشت رونالدو به رئال است ولی آن را بدون ریسک نمی داند.
 واکنش ریوالدو به شایعه بازگشت رونالدو به رئال

ستاره سابق بارسلونا ابراز امیدوار کرد که کریستیانو رونالدو بار دیگر به رئال مادرید برگردد تا ال کلاسیکوها با جذابیت بیشتری برگزار شود. کریستیانو رونالدو بعد از نزدیک به یک دهه حضور در رئال مادرید این تیم را ترک کرد و راهی یوونتوس شد. جدایی رونالدو از رئال مادرید نه به سود رئال بوده است و نه خود این بازیکن در یووه توانست انتظارات را برآورده کند.

بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا اخبار و شایعات زیادی درباره جدایی رونالدو و بازگشتش به رئال مادرید به گوش می رسد. ریوالدو اسطوره بارسا یکی از چهره های است که خواستار بازگشت رونالدو به لالیگا است.

او در این رابطه به "بِت فیر" گفت:« این مسئله هواداران رئال را بسیار خوشحال می‌کند اما طبعا ریسک است. باید بدانیم که رونالدویی که چند سال پیش رئال را ترک کرد حالا شرایط متفاوتی دارد. قطعا او به گلزنی ادامه می‌دهد اما در مقطعی از دوران کاری‌اش حضور دارد که شاید نتواند به آن حد گل بزند و اگر دیگر اوضاع خوب پیش نرود تصویرش خراب می‌شود.

01583954

در هر صورت بعد از چند سال دوری رونالدو از لالیگا و ال کلاسیکو به نظرم بازگشت  او اتفاق خوبی خواهد بود. به نظرم دیدن ال کلاسیکو با حضور مسی و رونالدو نه تنها برای هواداران دو تیم بلکه برای هر بیننده ای جذاب خواهد بود.»

ستاره سابق بارسلونا درباره ادامه همکاری باشگاه کاتالان با رونالد کومان گفت:« شنیده ام که خوان لاپورتا(رئیس جدید بارسا) به جذب یولیان ناگلزمن علاقه دارد اما من براین باور هستم که این رفتار با کومان منصفانه نیست. کومان در این شرایط سختی که بارسلونا داشت، عملکرد بسیار خوبی داشته است.»

01580909


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkovr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت 3 باشگاه با رئال برای جذب رونالدو