تاریخ انتشار: 1399/12/30 20:28
کد خبر: 42538

فرار دورتموند از شکست با جادوی ارلینگ هالند (عکس)

دورتموند در خانه کلن با نتیجه 2-2 متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد.
 فرار دورتموند از شکست با جادوی ارلینگ هالند (عکس)

دورتموند که در هفته های اخیر پرفراز و نشیب ظاهر شده، با گل دقایق پایانی ارلینگ هالند از شکست مقابل کلن گریخت. دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم به گل رسید. امره جان پاس خوبی برای ارلینگ هالند مهیا کرد و او از زاویه ای دشوار موفق شد دروازه کلن را به زیبایی باز کند.

دقایقی بعد و روی پاس جیووانی رینا بود که تورگان هازارد از مرکز محوطه می توانست دروازه کلن را باز کند، اما مدافعان حریف مانع رخ دادن این اتفاق شدند. اما در دقیقه 34 و بعد از بازبینی صحنه توسط داور بود که کلن صاحب یک ضربه پنالتی شد و دودا توانست گل تساوی این تیم را وارد دروازه حریف بکند.

در لحظات پایانی نیمه نخست ضربه جود بلینگام توسط از داخل محوطه توسط دروازه بان کلن مهار شد و نیمه نخست در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام رسید. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم هکتور در دهانه دروازه دورتموند فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او محکم بود و به بیرون رفت.

اما در دقیقه 65 کلن به گل دوم هم دست یافت. جاکوبز در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه پای چپ دقیق موفق شد دروازه دورتموند را باز کند.

در دقیقه 80 دورتموند فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر ارلینگ هالند به دیرک دروازه کلن برخورد کرد. در دقیقه 86 ارلینگ هالند از مرکز محوطه با ضربه پای چپ فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 90 ارلینگ هالند با ضربه دقیق خود از دهانه دروازه گل تساوی را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 تمام شود.

دورتموند

دورتموند

دورتموند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np9jk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش هالند به شکست برابر بایرن