تاریخ انتشار: 1400/01/02 08:48
کد خبر: 42484

دعوای زوریا و فنرباغچه بر سر صیادمنش

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا اوکراین مورد علاقه تیم‌های ایتالیایی است و این مسئله باعث بروز اختلاف و چالش بین تیم زوریا و فنرباغچه بر سر این مهاجم شده است.
دعوای زوریا و فنرباغچه بر سر صیادمنش

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و ایرانی به صورت قرضی از تیم فنرباغچه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین منتقل شد و این فصل عملکرد قابل قبولی در اوکراین داشته است. چندی پیش مطبوعات ترکیه اعلام کردند صیادمنش پیشنهاد ۸ میلیون یورویی از تیم شاختار دونتسک اوکراین دارد که رئیس باشگاه زوریا آن را تکذیب کرد.

بعد از گذشت چند روز از انتشار آن خبر، «الکساندر دنیسوف» یکی از مجریان برنامه‌های فوتبال در اوکراین پشت پرده ماجرای پیشنهادات صیادمنش را افشا و اعلام کرد این مهاجم ایرانی مورد توجه تیم‌هایی از سری آ ایتالیا قرار گرفته است. همین مسئله باعث ایجاد چالش بین دو باشگاه زوریا و فنرباغچه ترکیه بر سر انتقال مهاجم ایرانی شده است.

دنیسوف در این ارتباط گفت: «داستان اللهیار جالب و حتی خنده دار است. فنرباغچه این بازیکن را خرید ولی فرصتی برای بازی به او نداد. آنها فوتبالیست توانمندی را خریداری کردند اما تصویری از او نداشتند. بنابراین او به زوریا قرض داده می‌شود. قرارداد اجاره‌ای برای یک سال و نیم با گزینه خرید دائمی ۲.۵ میلیون (احتمالاً یورو). هیچکس در آن لحظه در باشگاه فنرباغچه به صورت جدی روی صیادمنش حساب نکرد.

زوریا حتی حقوق کامل را به اللهیار پرداخت نمی‌کند. زوریا ۱۰ و فنرباغچه ۲۰ هزار به این بازیکن می‌دهند. اکنون علاقه مندی های جدی به صیادمنش از سوی باشگاه‌های سری آ ایتالیا وجود دارد. قیمت از ۵ تا ۷ میلیون (احتمالاً یورو) متفاوت است. ترک‌ها با اطلاع از این علاقه، از زوریا درخواست کردند تا بازیکن را برگرداند اما زوریا هم از این علاقه مندی و پیشنهادات خبر دارد و قصد بازگرداندن صیادمنش را ندارد. زوریا می‌خواهد همان مبلغ ۲.۵ میلیون را به فنرباغچه (بند دائمی قرارداد) را بپردازد. در این صورت می‌توان صیادمنش را با دو یا سه برابر قیمت فروخت.»

دنیسوف در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تمجید از صیادمنش و توانایی‌های گلزنی، سرعت و پاس‌های گل او گفت: «صیادمنش پتانسیل پیشرفت دارد و بنابراین با قیمت بالایی فروخته می‌شود. تنها سئوال این است که ترک‌ها این ماجرا را اعلام کردند که می‌توان صیادمنش را با ۸ میلیون یورو به تیم شاختار فروخت. این خبر تایید نشده است چون شاختار برنامه‌ای برای چنین انتقالی ندارد.»

صیادمنش در این فصل در تیم زوریا اوکراین ۱۶ مسابقه انجام داده است که موفق به زدن ۵ گل و دادن ۲ پاس گل شده است. صیادمنش در حال حاضر به اردوی تیم ملی ایران هم دعوت شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly5mr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست خانگی ترابزون‌اسپور برابر فنرباغچه