تاریخ انتشار: 1400/01/02 16:58
کد خبر: 42459

واکنش جالب رئیس باشگاه ناپولی به پیروزی این تیم

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، واکنش جالبی به پیروزی این تیم در دیدار شب گذشته برابر رم نشان داد.
واکنش جالب رئیس باشگاه ناپولی به پیروزی این تیم

طی هفته های گذشته بحث در مورد آینده جنارو گتوزو در ناپولی به اوج خود رسید؛ اکثریت رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که رابطه بین او و رئیس باشگاه ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس شکراب شده است. در واقع هنوز هم این اعتقاد وجود دارد که گتوزو حداکثر تا پایان فصل سرمربی ناپولی باقی خواهد ماند.

ناپولی شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و هشتم سری آ در المپیکو مهمان رم بود و نهایتاً موفق شد با ارائه یک بازی حساب شده و خوب حریف خود را با دو گل دریس مرتنز شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد تیم جنارو گتوزو اوضاع خود را بهبود ببخشد و همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باقی بماند.

پس از کسب این پیروزی مهم ناپولی در برابر رم، رئیس این باشگاه یعنی اورلیو دی لورنتیس واکنش جالبی به این موضوع نشان داد و در توئیتر خود نوشت: " آفرین به گتوزو، آفرین به کل تیم. همینطور ادامه دهید. زنده باد ناپولی."

این توئیت غیرمنتظره دی لورنتیس باعث شده رسانه‌های ایتالیایی از آن به عنوان بهبود رابطه او و جنارو گتوزو تعبیر کنند و اصلا بعید نیست در صورت ادامه نتایج خوب ناپولی، سرمربی ایتالیایی نیز در این تیم ماندگار شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqe9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادای احترام بازیکنان ناپولی به مارادونا (عکس)