تاریخ انتشار: 1400/01/02 17:23
کد خبر: 42457

دفاع سرمربی پیشین یوونتوس از رونالدو

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس مقصر دانستن ستاره پرتغالی این تیم در ناکامی‌های اخیر بانوی پیر را نادرست می‌داند.
 دفاع سرمربی پیشین یوونتوس از رونالدو

ماسیمیلیانو آلگری در گفت‌و‌گو شبکه اسکای اسپورت ایتالیا از کریستیانو رونالدو که اخیر به دلیل ناکامی‌های یوونتوس در لیگ قهرمانان و سری A مورد انتقاد واقع شده است دفاع و تفاوت‌‌های او با لیونل مسی ستاره بارسلونا را هم برشمرد.

آلگری که در آخرین فصل از 5 سال حضورش در تیم فوتبال یوونتوس، با رونالدو قهرمان سری A شد، در واکنش به متهم شدن رونالدو به کم کاری برای بانوی پیر گفت: رونالدو هم یک انسان است و می‌تواند مرتکب اشتباه شود اما تعداد کسانی که مانند او می‌توانند از سد یک مدافع رد شوند و به سمت دروازه حمله کنند بسیار کم است. قدرت رونالدو در داشتن ذهنی قوی است است که برای پیروز شدن برنامه‌ریزی شده است. او 5 توپ طلا، لیگ قهرمانان و کلی عناوین دیگر برده است اما هنوز هم هر روز به خودش برای کسب موفقیت‌های بیشتر انگیزه می‌دهد.

سرمربی پیشین یوونتوس با اشاره به ناکامی‌های اخیر رونالدو و یوونتوس افزود: کاملاً طبیعی است که آنهایی که در کنار رونالدو بازی می‌کنند باید درک کنند که وقتی که او برای حمله کردن به سمت دروازه فضایی را خالی می‌گذارد، آن فضا باید توسط بازیکنی دیگر پوشش داده شود. ماریو مانژوکیچ بیچاره زمانی در آن یک سالی که یوونتوس کنار رونالدو بازی می‌کرد، بیشتر از تمام دوران بازی‌اش دوید. من واقعاً مانژکیچ را دوست دارم. او بازیکنی استثنایی است.

آلگری در پاسخ به این سؤال که اگر او بتواند برای تیمش از بین رونالدو و مسی یکی را انتخاب کند، کدامیک را برمی‌گزیند، اظهار داشت: آنها دو بازیکن کاملاً متفاوت هستند. به نظر من یکی از آنها بزرگتر و دیگری بهتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmd5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو در یوونتوس می‌ماند