تاریخ انتشار: 1400/01/04 15:55
کد خبر: 42379

انتقال دشوار راموس به بارسلونا

پدری، ستاره جوان بارسلونا از دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا خوشحال است.
انتقال دشوار راموس به بارسلونا

اعتماد رونالد کومان به بازیکنان جوان ترکیب بارسلونا و البته عملکرد درخشان پدری، ستاره جوان این تیم باعث شد در نهایت او نظر لوییس انریکه را جلب کرده و به اردوی جدید تیم ملی اسپانیا دعوت شود. بسیاری پدری را با آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا مقایسه می کنند، اما پدری علاقه ای به این مقایسه نداشته و دوست دارد خودش باشد.

پدری گفت: "من باید پدری باشم. البته برای من مقایسه با آندرس اینیستا باعث افتخار است، اما من علاقه دارم خودم باشم. دیگر بازیکنان در اردوی تیم ملی اسپانیا از روز اول آنها رفتار خوبی با من داشته اند. البته آشنایی از قبل با بازیکنانی چون یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و هم تیمی های زیر 21 سالم همه چیز را آسان می کند. من سبک بازی های تیم لوئیس انریکه را نیز خیلی دوست دارم. من امیدوارم که بتوانم چیزهای زیادی در اردوی اسپانیا فرا گرفته و خودم را با محیط تطبق بدهم و تا جایی که ممکن است به تیم ملی کمک کنم. در مورد حضور در رقابت های یورو یا المپیک من تصمیم گیرنده نیستم و هر جا که من را انتخاب کنند بازی خواهم کرد.

شایعات انتقال سرخیو راموس به بارسلونا؟ برای بازیکنی مانند راموس بازی در باشگاه رقیب بسیار دشوار است. راموس بازیکن بزرگی است، اما من مسئول قرارداد بستن بارسلونا نیستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djxlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها 100 روز تا تصمیم بزرگ مسی!