تاریخ انتشار: 1400/01/06 18:49
کد خبر: 42294

بایرن مونیخ و انتقالی رویایی که هیچ‌گاه نهایی نشد

اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید آن‌ها در مقطعی برای جذب زلاتان ابراهیموویچ اقدام کرده بودند امادرخواست های این بازیکن مانع از نهایی شدن این انتقال شد.
 بایرن مونیخ و انتقالی رویایی که هیچ‌گاه نهایی نشد

 زلاتان ابراهیموویچ بازیکنی بوده که در بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به میدان رفته است؛ از غول‌های فوتبال ایتالیا گرفته تا حضور در لالیگا و پوشیدن پیراهن بارسلونا. با این‌حال فوق ستاره سوئدی هیچ‌گاه در رقابت های بوندسلیگا حضور نداشته است اما حالا رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه در مقطعی به دنبال جذب این بازیکن بوده است.

اولی هوینس در مصاحبه ای فاش کرد که باشگاه آلمانی در مقطعی برای جذب زلاتان چراغ سبز نشان داده اما درخواست عجیب و غریب این بازیکن باعث شده که آنها خیلی این انتقال را به شکل جدی دنبال نکنند. رئیس سابق باواریایی‌ها در این باره گفت: " او بازیکن بزرگی است اما خواسته های او نیز خیلی عجیب و غریب بود. ما یک بار علاقه مند به جذب او شدیم اما مسئله حتی. به انجام مذاکرات جدی نیز ختم نشد."

گفتنی است زلاتان ابراهیموویچ هم اکنون در 39 سالگی نیز از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ارکان حضور میلان در بالای جدول سری آ تلقی می شود. همچنین چندی پیش مشخص شد که ابراهیموویچ بعد از یک وقفه نسبتا طولانی دوباره به تیم ملی سوئد باز می گردد و اتفاقاً او در جریان پیروزی این کشور در مسابقه بامداد امروز برابر گرجستان 84 دقیقه در میدان حاضر بود و یک پاس گل نیز به ثبت رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo8ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ محرومیت دو جلسه‌ای مدافع بایرن مونیخ