تاریخ انتشار: 1400/01/06 22:28
کد خبر: 42285

پویول: مسی به اندازه کافی در بارسا انگیزه دارد اما...

کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا، به شایعات جدایی لیونل مسی از این باشگاه واکنش نشان داد.
 پویول: مسی به اندازه کافی در بارسا انگیزه دارد اما...

 لیونل مسی ماه‌های پایانی قرارداد خود با بارسلونا را پشت سر می گذارد. فوق ستاره آرژانتینی در تابستان اخیر خواستار جدایی از بلوگرانا شده بود اما نهایتاً با مخالفت این باشگاه روبرو شد ولی هنوز و بعد از گذشت چند ماه از این اتفاقات وضعیت آینده لیونل مسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کاپیتان سابق بارسلونا و اسطوره این باشگاه معتقد است که لیونل مسی از انگیزه‌های لازم در این تیم برخوردار است. کارلس پویول در مصاحبه ای گفت: " من اخیراً و هنگامی که مسی به رکورد تعداد بازی های ژاوی هرناندز رسید، با او صحبت کردم. من او را خوب و با انگیزه می‌بینم و فکر می‌کنم که مسی در بهترین جای ممکن است. اما هر فرد تصمیم می‌گیرد که می‌خواهد چه کاری انجام دهد و باید این موارد را درک کرد و با آنها احترام گذاشت."

01574978

کارلس پویول درباره شرایطی که رونالد کومان در بارسلونا رقم زده نیز گفت: " از بیرون به نظر می‌رسد که بازیکنان از او راضی هستند. افسانه باشگاه است و عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. کومان شایسته احترام و اعتماد است. فکر می‌کنم که با وجود او، در تیم تغییر انرژی زیادی ایجاد شده است."

پویول درباره پدری گونزالس نیز گفت: " شناختی نسبت به او ندارم اما بازیکن و فرد بسیار خوبی به نظر می رسد و من را یاد آندرس اینیستا می اندازد."

01579473


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm8jw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی و نفرین پنالتی ها؛ کابوس چلسی تکرار شد(عکس)
بارسا تاوان می دهد؟