تاریخ انتشار: 1400/01/10 09:09
کد خبر: 42173

نامه خداحافظی آگوئرو از منچسترسیتی

مهاجم آرژانتینی که پس از ۱۰ سال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد با این باشگاه و هوادارانش خداحافظی کرد.
نامه خداحافظی آگوئرو از منچسترسیتی

به نقل از آس، سرخیو آگوئرو پس از یک دهه حضور در منچسترسیتی در تابستان این تیم را ترک خواهد کرد. باشگاه انگلیسی این موضوع را به صورت رسمی اعلام کرد. به همین خاطر مهاجم آرژانتینی در یک نامه احساسی با هواداران و تیمش خداحافظی کرد. او نوشت: احساس رضایت و غرور می کنم از این که ۱۰ سال در سیتی بودم. ۱۰ فصل با موفقیت های مهم که من را به یک گلزن تاریخی تبدیل کرد. من در سال ۲۰۱۱ در دورانی که تیم در حال بازسازی بود به سیتی پیوستم. در کنار بازیکنان مختلف توانستیم خود را به بالاترین سطح ممکن برسانیم و در میان بهترین های جهان قرار بگیریم. 

آگوئرو در پایان نوشت: در بازی های باقی مانده با تمام وجود بازی خواهم کرد تا بتوانیم جام های مختلفی را فتح کنیم و هواداران را بیشتر خوشحال کنیم. سپس دوران جدید با چالش های جدید فرا خواهند رسید و با همان اشتیاقی که همیشه داشتم بازی خواهم کرد تا در بالاترین سطح به رقابت خود ادامه دهم. 

مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۱ با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد و در ۳۸۴ بازی ۲۵۷ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. او همچنین برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است و در سال ۲۰۲۰ توانست از رکورد آلن شیرر با ۱۲ هت تریک در این رقابت ها عبور کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366ejj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اتفاق نژادپرستانه بازی شرم‌آور بود