تاریخ انتشار: 1400/01/15 21:30
کد خبر: 41925

قرارداد آچار فرانسه رئال مادرید تمدید می‌شود؟

نمایش های خوب ناچو باعث شده که رئال مادرید به تمدید قرارداد با این مدافع اسپانیایی علاقه‌مند باشد.
 قرارداد آچار فرانسه رئال مادرید تمدید می‌شود؟

رئال مادرید در این فصل با مصدومیت های پیاپی بازیکنان خود دست و پنجه نرم کرده و این موضوع تا حدود زیادی کار را برای زین الدین زیدان به منظور انتخاب ترکیب اصلی دشوار کرده است.

اما مصدومیت سرخیو‌راموس و دوری چند هفته ای او از میادین باعث شد که یک نگرانی بسیار بزرگ برای هواداران رئال مادرید ایجاد شود. با این حال زین‌الدین زیدان در غیاب ال‌کاپیتانو از ناچو فرناندز در قلب خط دفاعی رئال استفاده کرد و این بازیکن نیز توانست به خوبی پاسخ اعتماد مرد فرانسوی را بدهد؛ اتفاقی که به نظر می رسد با توجه به تداوم آسیب دیدگی راموس، طی هفته‌های های آینده نیز شاهد آن خواهیم بود.

ناچو بازیکنی بوده که در فصول اخیر کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید را پیدا کرده اما هرگاه که ستاره‌های اصلی لوس بلانکوس با مشکلاتی نظیر آسیب‌دیدگی روبرو شدند، توانسته جای خالی آنها را در بخش های مختلف زمین به خوبی پر کند.

نمایش‌های درخشان ناچو فرناندز در هفته های گذشته باعث شده که احتمال تمدید قرارداد او با رئال مادرید افزایش پیدا کند و حالا مارکا تایید کرده که این باشگاه قصد دارد به زودی مقدمات مذاکره با ناچو و نهایتاً تمدید قرارداد با این بازیکن را فراهم کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366qmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس در آستانه بازگشت به میادین