تاریخ انتشار: 1400/01/15 21:39
کد خبر: 41924

رفت و برگشت بازیکنان؛ جنجال لالیگایی!

اتفاقات عجیبی در جریان مسابقه دو تیم والنسیا و کادیز رخ داده است.
رفت و برگشت بازیکنان؛ جنجال لالیگایی!

دیدار دو تیم والنسیا و کادیز به علت توهین نژادپرستانه بازیکنان کادیز به دیاخابی در دقیقه 36 متوقف شده و ابتدا بازیکنان والنسیا به نشانه اعتراض و در ادامه بازیکنان کادیز راهی رختکن شدند. در تصاویر مشخص بود که دیاخابی، بازیکن سیاه پوست والنسیا با کالا درگیر شده و همان لحظه دیگر نفرات حاضر در زمین این دو بازیکن را از هم جدا می کنند. در ادامه نیز داور به دیاخابی کارت زرد نشان داد. بازیکنان والنسیا مدعی شدند بازیکنان تیم کادیز به آنها توهین نژادپرستانه کرده اند.

در ادامه بازیکنان والنسیا به نشانه اعتراض زمین را ترک کرده و راهی رختکن می شوند. بعد از دقایقی بازیکنان کادیز نیز همین حرکت را تکرار کرده و به سمت تونل ورودی بازیکنان حرکت می کنند. در نهایت بازی در شرایطی که با نتیجه 1-1 در جریان بود، در دقیقه 36:15 متوقف شده و بازیکنان همگی راهی رختکن شدند.

در ادامه آلوارو نگردو، بازیکن باتجربه کادیز در تونل با یکی از اعضای کادر مربیگری والنسیا صحبت کرد و به نظر طرفین در حال تلاش برای حل مشکل بودند. در ادامه دیاخابی به نشانه ادامه اعتراض خود حاضر به بازگشت به زمین نشد و سرمربی والنسیا گیلامون را به جای  او وارد میدان کرد تا جریان مسابقه از سر گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455qlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خفاش ها مقابل سوسیه داد