تاریخ انتشار: 1400/01/15 23:39
کد خبر: 41918

دخیا- منچستر؛ داوید و شیاطین سرخ به پایان راه رسیدند

روزهای حضور داوید دخیا در ترکیب منچستریونایتد رو به اتمام است.
دخیا- منچستر؛ داوید و شیاطین سرخ به پایان راه رسیدند

 امروز نشریه میرر در گزارشی مدعی شد داوید دخیا قصد دارد در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و این جدایی از نظر مالی به شدت به سود شیاطین سرخ خواهد بود. زیرا دین هندرسون اخیرا به طور رسمی به دروازه بان اول انتخاب اوله گونار سولسشر تبدیل شده و داوید دخیا علاقه ای به تحمل نیمکت نشینی در فصول بعدی ندارد. دو سال دیگر از قرارداد دروازه بان اسپانیایی باقی مانده، اما دستمزد هنگفت و 350 هزار پوندی او در هفته باعث شده مدیران یونایتد نیز مشکلی با جدایی داوید دخیا نداشته باشند.

دین هندرسون در فصل گذشته پس از سپری کردن یک دوره قرضی و موفق در شفیلد یونایتد و امضای قراردادی شش ساله با هفته ای 120 هزار پوند دستمزد در آگوست سال گذشته، اخیرا به دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ بدل شده و به نظر می رسد این روند فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. احتمال دارد داوید دخیا در فصل بعد راهی سری آ شده یا دوباره به کشور خود اسپانیا بازگردد.

داوید دخیا در تابستان سال 2015 تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت و همه چیز در آستانه قطعی شدن بود، اما یک اشتباه در ارسال فکس باعث شده فرصت بازار نقل و انتقالات به اتمام رسیده و او در نهایت به مدت شش سال دیگر در اولدترافورد ماندنی شود. البته با توجه به عملکرد درخشان تیبو کورتوا، بعید است رئال مادرید دیگر تمایلی به جذب داوید دخیا داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re7ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دخیا: باید برای پیروزی در هر بازی بجنگیم