تاریخ انتشار: 1400/01/16 20:13
کد خبر: 41877

ستاره میلان در آستانه توافق با یوونتوس

ممکن است هاکان چالهان اوغلو، هافبک میلان فصل بعد در تیم رقیب بازی کند.
 ستاره میلان در آستانه توافق با یوونتوس

 طبق ادعای اسکای اسپورتس، مذاکرات قرارداد میلان با هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد به علت عدم توافق طرفین متوقف شده و یوونتوس در حال بررسی جذب رایگان این هافبک ملی پوش ترکیه ای در تابستان است. میلان قراردادی جدید به ارزش چهار میلیون یورو در هر فصل به چالهان اوغلو پیشنهاد داده، اما هالبک ترکیه ای هنوز با تیم فعلی خود توافق نکرده و احتمال جدایی او در تابستان بیشتر از همیشه شده است.

هاکان چالهان اوغلو خواهان دستمزدی پنج میلیون یورویی در سال شده که مورد قبول روسونری قرار نگرفته و این تفاوت یک میلیونی ممکن است پایان دوران پنج سال حضور این بازیگن در ترکیب میلان را رقم بزند. یوونتوس مت هاست شرایط خرید هاکان چالهان اوغلو را در نظر گرفته و در صورت عدم توافق این بازیکن با میلان، با پرداخت دستمزد مورد نظر این بازیکن او را جذب خواهد کرد.

حالا هافبک خلاق میلان پیشنهادهای از لیگ برتر و تیم هایی چون آرسنال و چلسی نیز دریافت کرده، اما تمایل به زندگی در ایتالیا و البته رابطه دوستانه با مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای یوونتوس ممکن است هاکان چالهان اوغلو را مجاب به انتقال به تورین بکند. با توجه به اتمام قرارداد چالهان با میلان، یوونتوس نیازی به پرداخت پول به این باشگاه ندارد و می تواند با قراردادی آزاد او را جذب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad65e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای عجیب و پیچیده مهدی طارمی