تاریخ انتشار: 1400/01/17 21:31
کد خبر: 41813

ستاره های PSG از دست نیمار به ستوه آمده اند!

بازیکنان پاری سن ژرمن از رفتارهای تند نیمار به ستوه آمده اند.
 ستاره های PSG از دست نیمار به ستوه آمده اند!

آینده نیمار دوباره در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. ستاره برزیلی در جریان باخت هفته گذشته پاری سن ژرمن مقابل لیل باز هم خونسردی خود را از دست داد و به دلیل درگیری با بازیکنان رقیب با زمین اخراج شد. این اخراج در دقیقه 90 و دقیقا در مقطعی که بازیکنان پاری سن ژرمن با تمام وجود برای زدن گل تساوی تلاش می کردند اتفاق افتاد. حالا و با کسب پیروزی، لیل با سه امتیاز بالاتر از پاری سن ژرمن در صدر جدول لیگ یک قرار گرفت.

اما تشریه اکیپ مدعی شد این رفتار نیمار آنهم در این مسابقه حساس باعث عصبانیت و دلخوری هم تیمی های او شده و حتی این بار بازیکنان پاری سن ژرمن تلاشی برای آرام کردن نیمار و دلداری دادن به او در زمین و رختکن انجام ندادند. این اولین بار یا حتی بار دوم نیز که این اتفاق ره می دهد. نیمار در 14 بازی گذشته خود دو بار اخراج شده و بارها درگیر این مسائل حاشیه ای بوده است.

به نظر می رسد صبر رختکن در مورد نیمار تمام شده و دیگر بازیکنان از دست رفتارهای این ستاره برزیلی خسته شده اند. اخبار دوباره حاکی از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا در سال 2022 با قراردادی آزاد و عدم تمایل به تمدید قرارداد با تیم فرانسوی است. قرارداد نیمار یک سال دیگر به اتمام می رسد و علیرغم شایعات هنوز توافقی در مورد تمدید صورت نگرفته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mm6e5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش الخلیفی به شایعه جدایی نیمار و ام باپه