تاریخ انتشار: 1400/01/18 23:14
ادامه بدشانسی های فوق ستاره
کد خبر: 41748

این فرصت سوزی از کریس رونالدو بعید بود (عکس)

کریستیانو رونالدو در دیدار امشب برابر ناپولی یک فرصت خوب را از دست داد.
این فرصت سوزی از کریس رونالدو بعید بود (عکس)

در حالیکه یوونتوس در هفته های اخیر نتایج مطلوبی کسب نکرده و حتی گمانه زنی هایی درخصوص آینده کاری آندره آ پیرلو و اخراج او مطرح می شد، آنها امشب در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف رقیب مستقیم خود ناپولی رفتند که این بازی در پایان با پیروزی 2-1 بیانکونری تمام شد و آن ها تا حدودی از بحران خارج شدند.

بیانکونری که فاصله زیادی با اینتر در صدرجدول گرفته است، تنها برای کسب سه امتیاز بازی و بازگشت به کورس تیم های مدعی قهرمانی وارد زمین شد و خیلی زود در همان دقیقه دوم دیدار می توانست توسط رونالدو که این روزها زیر انتقاد رسانه ها قرار دارد، دروازه الکس مرت را باز کند.

حرکت خوب دنیلو از سمت راست در دقیقه دوم و ارسال او به روی دروازه، موقعیت فوق العاده ای را برای رونالدو در دهانه دروازه فراهم کرد و در حالیکه مدافعین ناپولی از جمله دی لورنزو از فوق ستاره پرتغالی غافل شده بودند، اما رونالدو در مقابل دروازه، تنها سایه توپ را زد و توپ از مقابل او عبور کرد؛ البته در این صحنه بدشانسی نیز تا حدودی باعث شد که توپ روی سر فوق ستاره پرتغالی ننشیند.

رونالدو که پس از شکست یوونتوس مقابل پورتو در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود، در دقیقه دوم این فرصت از دست داد و از شدت عصبانیت نیز لگدی به تیرک دروازه آلیانز زد.

اگرچه در هفته‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به رونالدو مطرح شده اما او طی سالیان اخیر نشان داده که این مسائل نه تنها او را اذیت نخواهد کرد بلکه باعث خواهد شد که با قدرت و پشت کاری مضاعف بازگردد و قابلیت های حیرت انگیز خود را به نمایش بگذارد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455qwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 موضع رسمی باشگاه یوونتوس در مورد کریس رونالدو