تاریخ انتشار: 1400/01/23 21:31
کد خبر: 41471

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!

لیونل مسی همچنان به تلاش خود برای ترغیب نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد
 لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!

نشریه اکیپ امروز در گزارشی خبر از تحرکات لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ داده است. علیرغم اینکه ستاره برزیلی در مورد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پیشرفت قابل توجهی داشته، لیونل مسی آرژانتینی به تلاش خود برای متقاعد کردن نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد.

مدیران پاریس از سال گذشته مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیمار 29 ساله را آغاز کردند، اما با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی این مذاکرات روند کندی به خود گرفته است. آنها ابتدا سعی کردند نیمار را متقاعد کنند که در جریان تمدید قرارداد مانند سایر بازیکنان گروه درخواست کاهش حقوق را قبول بکند. اما نیمار چنین درخواستی را قبول نکرده و همچنین در انتظار برای روشن شدن وضعیت کیلیان امباپه، دیگر ستاره پاری سن ژرمن در آینده است.

لیونل مسی با وجود شرایط سخت اقتصادی بارسا و بدهی 1.173 میلیارد یورویی، پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید قصد دارد قرارداد خود را تمدید کند. البته در شرایط فعلی خیلی بعید به نظر می رسد که بارسلونا بتواند در تابستان جاری از عهده جذب نیمار برآید و اگر این بازیکن قرارداد خود را تمدید نکرد، بارسلونا می تواند او را به عنوان بازیکن آزاد در سال 2022 جذب کند. چند هفته پیش نیمار به دلیل رضایت از شرایط باشگاه و زندگی در شهر پاریس بسیار علاقمند به امضای قرارداد جدید بود، اما اخیرا شرایط عوض شده و تماس های لیونل مسی نیز در این رابطه بی تاثیر نبوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zknnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد