تاریخ انتشار: 1400/01/25 01:07
کد خبر: 41406

چلسی 0 - 1 پورتو؛ سوپرگل طارمی پرپر شد

پورتو علیرغم سوپر گل تاریخی مهدی طارمی مقابل چلسی حذف شد و نتوانست راهی نیمه نهایی شود.
 چلسی 0 - 1 پورتو؛ سوپرگل طارمی پرپر شد

 در شبی که نه چلسی و نه پورتو قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند، پورتو در نهایت با گل تاریخی و تماشایی مهدی طارمی در دقیقه 90 با یک گل پیروز شد، اما شکست با دو گل در دور رفت باعث حذف این تیم شد.

پورتو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی اشتباه ادواردو مندی بود که کرونا فرصت داشت دروازه چلسی را باز کند، اما جورجینیو به خوبی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 25 گروجیچ با حرکتی خوب برای کرونا موقعیت سازی کرده و پورتو می توانست دروازه چلسی را باز کند، اما سزار آسپلیکوئتا با حضوری به موقع دروازه را نجات داد.

در دقیقه 33 این بار کرونا در موقعیتی تک به تک فرصت داشت گل اول پورتو را به ثمر برساند، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقایق باقیمانده نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست کم هیجان بدون حتی یک ضربه در چارچوب از سوی هر دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

11

در دقایق ابتدایی نیمه دوم چلسی با ضدحمله ای خطرناک در مقابل دروازه پورتو با حرکت بن چیلول صاحب فرصت شد، اما کریستن پولیسیچ نتوانست از این موقعیت استفاده بکند.

در دقیقه 57 میسون مونت در سمت چپ محوطه جریمه صااحب بهترین فرصت برای باز کردن دروازه پورتو شد، اما مانافا به موقع رسید و اجازه نداد میسون مونت دروازه را باز کند. در دقیقه 60 مهدی طارمی به جای گروجیچ وارد میدان شد.

دقایقی بعد این مهدی طارمی بود که می توانست در بدو ورود دروازه چلسی را باز کند، اما ضربه سر او در اختیار مندی قرار گرفت. این اولین ضربه در چارچوب پورتو بود.

اما در دقیقه 90 مهدی طارمی با یک ضربه آکروباتیک و فوق العاده دروازه چلسی را به شکلی تماشایی باز کرد. اما این گل نیز برای بازگشت پورتو کافی نبود و چلسی در نهایت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4belg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پورتو 0 - 2 چلسی؛ توخل به فکر یک فینال دیگر

شوک به یاران طارمی؛ ستاره کلیدی مصدوم شد(عکس)
در فاصله کم تر از سه هفته به دیدار برابر چلسی