تاریخ انتشار: 1395/08/08 13:19
کد خبر: 252334

پیش بازی آلاوز-رئال مادرید

دو تیم آلاوز و رئال مادرید امروز(8 آبان ماه) از ساعت 17:45 در ورزشگاه مندیزاروتسا شهر ویتوریا گاستیز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی آلاوز-رئال مادرید

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، فوتبال اسپانیا به هفته دهم خود رسید و شاگردان زیدان که صدرنشنی فصلی لالیگا نیز می باشند باید برای برگزاری یک مسابقه راهی ویتوریا شوند و برابر تیم دیپورتیوو آلاوز قرار بگیرند.

زیدان که در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن دیگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد می داند که این بازی به هیچ وجه دیدار آسانی نخواهد بود چرا که همین تیم در همین فصل موفق شده است بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد و با اتلتیکومادرید در نیوکمپ مساوی کند و همه این ها نشان از یک تیم دسته و پا بسته ندارد و رئال مادرید باید برای پیروزی در این دیدار خارج از خانه نمایش قابل قبولی داشته باشد.

رئال مادرید با کسب پیروزی در 4 بازی اخیر خود در فرم بسیار خوبی قرار دارد. آنها در حال حاضر صدرنشین لالیگا هستند و شرایط خوبی را سپری می‌کنند. شاگردان زیدان در این 4 پیروزی، 20 گل به ثمر رسانده اند و البته 4 گل نیز دریافت کرده اند که آمار خوبی برای خط دفاعی آنها محسوب نمی‌شود. مشکل فعلی رئال عدم گلزنی رونالدو است. کریستیانو در هفته های اخیر در گلزنی ناکام بوده و همین موضوع حواشی بسیاری را برای او و رئال به وجود آورده است. در صورت ادامه پیدا کردن این روند ممکن است که این موضوع برای او و رئال دردسرساز شود.

در سوی دیگر آلاوس در 6 بازی خانگی خود شکست ناپذیر بوده و 3 پیروزی و 3 تساوی نتیجه تلاش آنها در این 6 بازی بوده است. آخرین تقابل دو تیم به سال 2006 باز می‌گردد، جایی که رئال موفق شد 3-0 آلاوس را شکست دهد. پیش از آن نیز در 4 بازی قبلی دو تیم رئال 4 پیروزی پرگل کسب کرده بود ولی با توجه به نتایج خانگی خوب این فصل آلاوس، شاگردان زیدان کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

** داور: آقای سانچز مارتینز

** غایبین دو تیم در این دیدار:

- آلاوز در این مسابقه لاگواردیا را به دلیل مصدومیت و یورنته را به دلیل قراردادش در اختیار ندارد.

- رئال مادرید اما مودریچ، کاسمیرو و راموس را به دلیل مصدومیت و کارواخال را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

** بررسی آمار دو تیم در این فصل:

** جایگاه دو تیم در جدول لالیگا:

** رویارویی های پیشین دو تیم:

در 6 بازی آخری که این دو تیم برابر هم قار گرفته اند، رئال موفق شده است در 5 دیدار به برتری برسد و یک دیدار دیگر هم به تساوی کشیده است. آخرین رویارویی رسمی دو تیم هم به فصل 06-05 برمی گردد که مادریدی ها در هر دو بازی با نتیجه 3-0 حریف را شکست دادند.

** پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار: آلاوز 1-3 رئال مادرید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkp5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: نمی‌توانیم در هر دیدار چهار گل بزنیم