تاریخ انتشار: 1400/02/09 12:30
کد خبر: 40397

وراتی خطاب به گواردیولا: دهانت را ببند!

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در جریان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی از دست سرمربی حریف به شدت عصبانی شد.
 وراتی خطاب به گواردیولا: دهانت را ببند!

بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس حواشی فراوانی داشت. در این بازی که از دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار و با پیروزی 2 بر یک میهمان انگلیسی تمام شد، تصمیمات داور آلمانی مسابقه، فلیکس بریش با واکنش‌هایی از سوی اعضای دو تیم همراه بود.

یکی از مهمترین آنها واکنش پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به تکلی بود که مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن روی یکی از بازیکنان حریف انجام داد. گواردیولا از داور خواست که به وراتی کارت زرد نشان دهد و این حرکت او به مذاق بازیکن ایتالیایی خوش نیامد و سبب شد که او خشمش را با بیان یکسری جملات به زبان اسپانیایی بیان کند.

از شانس بد وراتی به خاطر ساکت بودن ورزشگاه، صدای او توسط میکروفون‌‌‌های کنار زمین بازی ضبط شد و طبق گفته مفسران شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بازیکن ملی‌پوش PSG‌ خطاب به گواردیولا گفته است: چه می‌خواهی؟ دهانت را ببند!

به نظر می‌رسد که وراتی فراموش کرده که گواردیولا به سبب دوران بازیگری‌اش در تیم‌های رم و برشا به زبان ایتالیایی مسلط است و به همین دلیل هم به زبان اسپانیایی با او صحبت کرده تا مربی اسپانیایی حریف را متوجه عصبانیتش کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bd6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمدزاده: قرار بود با هادی محمدی و درواز‌ه‌بان دوم تراکتور معاوضه شوم/ سال ۹۹ برای ذوب‌آهن خوب نبود