تاریخ انتشار: 1400/02/14 23:38
کد خبر: 40079

پرز برای مدافع جدید رئال دست به جیب می شود

رئال مادرید برای خرید داوید آلابا می خواهد به آب و آتش زده و دستمزد هنگفتی را پرداخت بکند.
 پرز برای مدافع جدید رئال دست به جیب می شود

مذاکرات برای ماندن داوید آلابا در بایرن مونیخ بی نتیجه ماند و در نهایت چندی قبل این مدافع اتریشی اعلام کذد قصد دارد از این باشگاه جدا بشود. حالا شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی خبر از توافق قطعی داوید آلابا با رئال مادرید داده و مدعی شد انتقال به باشگاه اسپانیایی این بازیکن را تبدیل به یکی از پر درآمدترین مدافعان دنیای فوتبال خواهد کرد. در واقع دلیل اصلی عدم توافق داوید آلابا با بایرن مونیخ نیز همین بحث دستمزد بالای مورد نظر این بازیکن بود و حالا او در مادرید 12 میلیون یورو در سال می گیرد.

رئال مادرید آماده است تا دستمزدی که در حال حاضر به کاپیتان تیمش سرخیو راموس پرداخت می کند را به داوید آلابا هم بدهد. جالب اینجاست که قرارداد اموس تا چند هفته دیگر به اتمام می رسد و در یک سال اخیر فلورنتینو پرز بارها از کاپیتان تیمش درخواست کرده به علت مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، کاهش دستمزد برای تمدید قرارداد را قبول بکند. در واقع به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی عدم توافق برای تمدید قرارداد راموس نیز همین بوده، اما رئال مادرید مشکلی با پرداخت این رقم به داوید آلابا ندارد.

در صورت توافق مدافع اتریشی با رئال مادرید، داوید آلابا در زمره یکی از پردرآمدترین مدافعان دنیای فوتبال قرار خواهد گرفت. البته مدت زمان قرارداد نیز یکی دیگز از دلایل عدم توافق راموس با رئال مادرید بوده و کاپیتان فعلی باشگاه خواهان تمدید قرارداد دو ساله شده، اما سیاست پرز تمدید یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9klp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر در جذب مدافع بایرن رقیب رئال مادرید و بارسلونا شد