تاریخ انتشار: 1400/02/16 10:35
کد خبر: 40001

انتقادی سخت از مورینیو/ او بدترین گزینه است!

پائولو دی کانیو، بازیکن سابق لاتزیو و کارشناس کنونی اسکای، انتقادات تندی را نسبت به ژوزه مورینیو مطرح کرد.
انتقادی سخت از مورینیو/ او بدترین گزینه است!

در روز های گذشته بود که باشگاه رم در تصمیمی غیرمنتظره ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این تصمیم با واکنش های زیادی روبرو شد اما اکنون یک فایل صوتی از پائولو دی کانیو منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکن سابق لاتزیو به شکلی عجیب مرد پرتغالی را مورد حمله قرار داده است. در واقع این فایل یک تماس تلفنی است که دی کانیو با یکی از دوستان رمی خود برقرار کرده است.
دی کانیو که هم اکنون به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس نیز فعالیت می‌کند در این باره گفته است: " شما بدترین بدترین ها را به خدمت گرفته اید. من می فهمم که در این لحظه به یک اسم بزرگ احتیاج داشتید اما مثل این می‌ماند شما با یک بازیکن تمام شده قرارداد بسته باشید.

مورینیو فقط به دنبال یک شغل و البته پول بود. او طی چهار سال گذشته سه بار اخراج را تجربه کرد و به دلیل ناسازگاری شخصیتی از همه جا بیرون انداخته شد. با توجه به شرایط موجود در شهر رم می‌توانم به شما بگویم که او بدترین گزینه است. او حتی فوتبال هم بازی نمی کند و روش او بر اساس ضد فوتبال است.

ممکن است در چند کنفرانس مطبوعاتی از او لذت ببرید چرا که جنجال تئاتری خوبی ایجاد می‌کند اما بگذارید به شما بگویم برای بازسازی تیم او بدترین گزینه ای است که می توانید داشته باشید. البته باید بگویم او تا هفت سال پیش مربی مورد علاقه من بوده حتی بیشتر از پپ گواردیولا."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36by57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو مفید برای فوتبال ایتالیا