تاریخ انتشار: 1400/02/19 14:27
کد خبر: 39817

پیشنهاد جذاب منچستریونایتد به کاوانی

باشگاه منچستریونایتد برای حفظ ستاره اروگوئه‌ای خود به او پیشنهاد جدیدی داده است.
 پیشنهاد جذاب منچستریونایتد به کاوانی

ادینسون کاوانی 34 ساله که در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد عملکرد خوبی داشته، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد مبنی بر اینکه قصد ندارد برای فصل آینده در منچستریونایتد بماند و اینکه احتمالاً راهی بوکاجونیورز آرژانتین خواهد شد، اما مدیران باشگاه منچستریونایتد در تلاش برای حفظ او هستند.

نشریه انگیسی «سان» حالا گزارش می‌دهد سران باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد دستمزد هفتگی 250 هزار پوند در هفته به کاوانی 34 ساله داده‌اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ متقاعد کنند. پیش از این نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داده بود؛ این مهاجم اروگوئه‌ای از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است و برای ماندن در این تیم برای فصل آینده با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

ادینسون کاوانی که در تابستان اخیر با جدایی از پاری‌سن‌ژرمن با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، این فصل در 34 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 14 گل، پنج پاس‌گل هم ساخته است.

مهاجم پیشین ناپولی در برتری 8 بر 5 شب منچستریونایتد مقابل رم در مجموع دو بازی رفت و برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، چهار گل به تنهایی به ثمر رساند و نقش بسزایی در رسیدن شیاطین سرخ به فینال این رقابت‌ها داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd8ea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 واکنش کاوانی به محرومیت ۳ جلسه‌ای‌اش

پوگبا و فاش کردن راز گل کاوانی مقابل گرانادا
در شب صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا اتقاق افتاد