تاریخ انتشار: 1400/02/23 23:25
توافق صورت گرفت؛
کد خبر: 39560

امضای قرارداد بارسلونا با دیپای؛ اگر کومان بماند

رونالد کومان، سرمربی بارسا، مدت ها است که به دنبال امضای قرارداد با ممفیس دیپای، ستاره هلندی لیون، است.
امضای قرارداد بارسلونا با دیپای؛ اگر کومان بماند

 ممفیس دیپای و بارسلونا بالاخره برای امضای قرارداد به توافق رسیدند. رونالد کومان از زمانی که هدایت بارسا را بر عهده گرفت به دنبال امضای قرارداد با این ستاره هلندی بود.

آینده شغلی کومان روی نیمکت بارسلونا از زمانی که خوان لاپورتا به ریاست این باشگاه انتخاب شد، با فراز و نشیب های زیادی رو به رو بوده است. لاپورتا جانشین جوزپ ماریا بارتومئو شد که او هدایت کاتالان ها را به کومان سپرده بود.

اگر لاپورتا تصمیم بگیرد دست به تغییر سرمربی بارسلونا بزند، آن وقت قرارداد دیپای نیز در خطر خواهد بود و مذاکرات باید از سر گرفته شود.

دیپای در ماه ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود و با توجه به اینکه او مشتاق است تا با کومان کار کند، از بخشی از دستمزدش صرف نظر کرده تا بتواند برای فصل بعد به بلوگرانا بپیوندد.

سرمربی هلندی به خوبی با توانایی ها و مهارت های دیپای آشنا است و از تابستان گذشته اصرار دارد که کاتالان ها باید با او قرارداد ببندند.

دیپای یک مهاجم میانی است که توانایی بازی کردن در عمق را دارد و همچنین گل های بسیاری را در طول دوران بازی اش به ثمر رسانده است.

01597828

دیگر گزینه های تهاجمی

حتی اگر قرارداد بارسلونا و دیپای نهایی شده باشد هم این به آن معنا نیست که بارسا به مهاجمان دیگری نیاز ندارد.

بلوگرانا در وضعیت مالی به شدت دشواری قرار دارد، اگرچه این وضعیت ساخته و پرداخته خودشان است. مدیریت فعلی نیاز به ارزیابی کامل دارایی های موجود باشگاه قبل از تعیین اهداف برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد.

تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بازگشت این بازیکن برزیلی را به بارسلونا از از بین احتمالات موجود خط زده است، در حالی که ارلینگ هالند همچنان یکی از گزینه های مهم، اما بسیار پر هزینه کاتالان ها است.

به همین دلیل است که به نظر می رسد بازیکنان آزادی که قرار است در یک انتقال رایگان در دسترس باشند، در اولویت بارسلونا قرار دارند. اریک گارسیا قرار است به عنوان بازیکن آزاد به کاتالان ها بپیوندد و دیپای نیز احتمالا از همین الگو پیروی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwek8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش صحت: تیم های مورد علاقم رئال مادرید و بارسلوناست! + فیلم